کد خبر: ۲۲۶۷۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
عضور هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «دست قلعه نویی برای انتخاب دستیارانش کاملا باز است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی ، استقلال فصل نقل ‌و انتقالات را آغاز کرده و برخلاف فصول گذشته حالا دیگر پول هم دارد، بنابراین قاعدتاً باید دردسرش کمتر از قبل باشد و روند جذب بازیکنانش هم راحت‌تر. در مورد استقلال و تیم ملی با منصور پورحیدری همکلام شدیم:

 

* به نظر می‌رسد مشکلات‌تان در فصل نقل ‌و انتقالات کمتر از گذشته است.

- بله، پول هست اما باید حساب باشگاه هم باز شود تا همه چیز روند طبیعی خودش را طی کند. بعضی از بازیکنان تا پول نگیرند، قرارداد امضا نمی‌کنند و همین موضوع لزوم حل این مسئله را دوچندان می‌کند.

 

* بحث انتخاب دستیاران امیر قلعه‌نویی هم مطرح است. در این مورد با شما هم مشاوره کرده است؟

- هنوز نه. این حق مسلم امیر است که با آرامش خاطر دستیارانش را برگزیند. او می‌خواهد یک فصل با آنها زندگی کند و بدیهی است که باید در نهایت دقت این کار را بکند و در عین حال افرادی را برگزیند که همه جوره مکمل و کمک او باشند.

 

* اما هیأت مدیره تصویب کرده که باید در امر انتخاب دستیار با افشارزاده مشورت کند.

- نه، مسئله این ‌طوری نیست. هیأت مدیره به امیر قلعه‌نویی رأی داد و او را ابقا کرد که به نظرم بسیار درست بود چون در این شرایط هیچ ‌کس غیر از امیر نمی‌توانست استقلال را جمع و جور کند. در مورد دستیار هم هر کسی را که قلعه‌نویی معرفی کند، حکم خواهد گرفت و دست او کاملاً باز است.

 

* مصدومیت بیگ‌زاده همه را نگران کرد.

- کارلوس کی روش روی هاشم نظر مساعدی دارد. خوشبختانه گفته‌اند که 15 روزه خوب می‌شود و به بازی با آرژانتین می‌رسد اما با توجه به شناختی که از بیگ‌زاده دارم، مطمئن هستم زودتر از 15 روز بهبود پیدا می‌کند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

 

* مهرداد اولادی مدعی شده که قلعه‌نویی جام جهانی را از او گرفت.

- من از این حرف تعجب می‌کنم. امیر قلعه‌نویی خیلی برای جذب اولادی اصرار کرد. اگر می‌خواست او را نیمکت‌نشین کند که این همه روی جذب وی پافشاری نمی‌کرد. ترجیح می‌دهم وارد این قضیه نشوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها