کد خبر: ۲۲۶۷۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفقنا ورزشی: بهزاد غلامپور که در لیگ سیزدهم به عنوان مربی دروازه بانان در کادر علی دایی حضور داشت، به احتمال دارد از پرسپولیس جدا خواهد شود تا مربی دیگری به جای او بیاید.

به گزارش شفقنا ورزشی غلامپور که وجهه کاملا استقلالی دارد و سال‌ها برای آبی‌های تهران به میدان رفته است، از‌‌‌‌ همان روز اولی که توسط دایی به پرسپولیس پیوست، مشکلات و حاشیه‌های زیادی را تجربه کرد و به همین دلیل شاید تصمیم گرفته شود که همکاری او با قرمز‌ها به پایان برسد.

غلامپور در همین رابطه به خبرنگار شفقنا ورزشی گفت: من فعلا در تعطیلات هستم و به دلیل اینکه علی دایی به سفر رفته است، هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید همچنان منتظر بمانیم تا ببینیم تکلیف چیست. درباره ادامه همکاری من با پرسپولیس هم هنوز چیزی نشنیده‌ام. البته من همچنان آماده این هستم که با تمام وجود در خدمت پرسپولیس باشم و بتوانم همچنان با علی دایی همکاری کنم. چرا که من و دایی سال های سال است که رابطه خوبی با هم داریم و به همین دلیل علاقه برای همکاری علاقه‌ای دو طرفه است.

غلامپور همچنین ادامه داد: پرسپولیس تیمی است که طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل فعالیت در این تیم آرزوی هر مربی‌ای است و به همین دلیل من هم تمایل دارم تا همچنان به عنوان عضوی از کادر فنی در این تیم باشم.

او که در روزهای اولش تعدادی از طرفداران پرسپولیس را معترض خود می‌دید، در این رابطه اظهار داشت: فوتبال حرفه‌ای شده است و اینجا به جایی‌ها در بین تیم‌ها طبیعی است. من با طرفداران تیم هیچ مشکلی ندارم و آن‌ها هم خوشبختانه با من کنار آمدند و در حال حاضر هم هیچ مشکلی نیست که باعث نگرانی شود.

بهزاد غلامپور همچنین درباره تمدید قرارداد نیلسون گفت: نیلسون به گواه آمار و همچنین نمایش هایی که در لیگ بر‌تر نشان داد، ثابت کرد که دروازه بانی کاملا آماده و حرفه‌ای است. با وجود اینکه سن او بالا است، به نظر من بهترین گزینه برای دروازه بانی بود و پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها از دروازه اطمینان خاطر داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها