کد خبر: ۲۲۶۵۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
امیر قلعه نویی در ادامه معرفی بازیکنان مازادش به باشگاه استقلال، دو بازیکن دیگر را هم در لیست خروجی‌ها قرار داده است. پس از اینکه تایید شد قلعه‌نویی دیگر به سیاوش اکبرپور، مجید غلام‌نژاد، مهرداد اولادی و علیرضا نیکبخت واحدی نیازی ندارد کاشف به عمل آمد که ایمان مبعلی و احمد جمشیدیان نیز در لیست مازاد استقلال قرار گرفته‌اند. ایمان مبعلی بازیکنی که به طور قرضی با استقلال قرارداد منعقد کرد و در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا همراه آبی‌ها بود برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد در لیست فصل بعد نیست و باید در تیم دیگری شانس خود را آزمایش کند.

مبعلی عملکرد چندان درخشانی هم در بازی‌های برون‌مرزی استقلال نداشت و به همین دلیل در لیست مازاد قرار گرفته است. احمد جمشیدیان نیز پرواضح است به دلیل مصدومیت‌های پی‌درپی و همچنین بازی‌های ضعیفی که در طول فصل در ترکیب استقلال به نمایش گذاشت در لیست خروجی‌ها قرار گرفته است. نکته قابل اهمیت این است که امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته بازیکن دیگری را که در پست هافبک بازیساز به میدان می‌رفت را نیز از لیست کنار بگذارد. نام این بازیکن ایمان باصفا است. جوانکی که گفته می‌شد در استقلال خواهد درخشید.

حال این پرسش به وجود می‌آید که امیر قلعه‌نویی برای فصل چهاردهم چه برنامه‌ای دارد و می‌خواهد در پست حساس پلی می‌کر چه بازیکنی را جذب کند.

با رفتن این ۳ بازیکن که همگی به‌عنوان هافبک بازیساز محسوب می‌شدند استقلال به جذب بازیکنانی در این پست سخت نیازمند است. علی نظری جویباری، مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره سیاستگذاری‌های امیر قلعه‌نویی برای جذب و دفع بازیکنان این توضیحات را می‌دهد:

    جلسه‌ای با امیر قلعه‌نویی و بهرام افشارزاده برگزار و مقرر شد برای فصل جدید تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنیم. ملی‌پوشان استقلال درگیر جام جهانی هستند و دغدغه آن‌ها بازی‌های تیم ملی است از همین رو ما فعلا تماسی با آن‌ها نگرفته‌ایم تا روی تیم ملی تمرکز داشته باشند ولی هر زمان که به تهران آمدند در خدمت آن‌ها هستیم و با آن‌ها مذاکره خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها