کد خبر: ۲۲۶۳۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
گرانترين بازيکن دنياي فوتبال گفت حاضر بوده با دريافت ناچيزترين رقم‌ها هم به رئال مادريد ملحق شود، چرا که با اين تيم مي‌تواند افتخارات بزرگي کسب کند.

 

گرث بيل که تابستان سال گذشته با قراردادي 100 ميليون يورويي به عنوان گرانقيمت‌ترين بازيکن دنيا به رئال مادريد ملحق شد، در گفت‌وگو با سايت اتحاديه فوتبال اروپا در خصوص قهرماني که به همراه رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا کسب کرد، اظهار داشت: قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا حس فوق‌العاده‌اي دارد. قبول دارم که فينال براي ما بازي پرزحمتي بود و اتلتيکومادريد کار را براي ما بسيار سخت کرده بود. با اين حال رئال مادريد شخصيت خود را نشان داد و در نهايت توانست بازي را ببرد.

به نقل از تسنيم، بيل در تمجيد از قرمزوسفيدپوشان مادريد هم گفت: اتلتيکو تيم سرسختي است. اين تيم دفاعي بسيار مستحکم دارد که فضاي حرکت چنداني به بازيکنان حريف نمي‌دهد اما خوشبختانه ما در فينال آنقدر فشار آورديم که سرانجام به گلي که نياز داشتيم رسيديم.

ستاره پيشين تاتنهام خاطرنشان کرد: قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا رؤيايي بود که براي من به حقيقت تبديل شد. رؤياي کودکي هر بازيکني قهرماني در ليگ قهرمانان اروپاست و براي رئالي‌ها‌ کسب دهمين قهرماني در اين رقابت‌ها خاص‌تر بود. اين قهرماني رئال مادريد را در تاريخ جاودانه کرد.

بيل در ادامه عنوان کرد: حاضر بودم با يک پني هم به رئال مادريد ملحق شوم اگر اين به معناي فرصت حضور در تورنمنت‌هاي بزرگ و کسب جام‌هاي بزرگ بود. قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا افتخاري باورنکردني است. خاطره کسب اين قهرماني تا ابد با من خواهد ماند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها