کد خبر: ۲۲۶۳۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
کارشناس فوتبال ايران مي‌گويد که تيم ملي بازي خوبي برابر مونته‌نگرو انجام نداده و با شرايطي که اکنون وجود دارد تحليل کردن کار دشواري است.

 

بيژن ذوالفقارنسب در مورد بازي دوستانه ايران و مونته‌نگرو گفت: فکر مي‌کنم کارلوس کي‌روش فعلاً در حال آزمايش بازيکنان و روش‌هاي بازي کردن است. در اين شرايط سخت است تيم ملي را تحليل کرد چون هيچ چيز سرجاي خود نيست.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: بازي خوبي از تيم ملي نديديم و هماهنگي لازم بين بازيکنان وجود نداشت، شايد کي‌روش نمي‌خواست تاکتيک‌هايش را نشان بدهد اما سردرگمي در تمام خطوط تيم ملي وجود داشت.

کارشناس فوتبال ايران تصريح کرد: بهتر بود مقابل مونته‌نگرو از داوري استفاده مي‌شد تا اين دروازه‌بان بيشتر با مدافعان تيم هماهنگ شود و جا بيفتد اما اين اتفاق رخ نداد.

ذوالفقارنسب درباره سبک بازي تيم ملي اظهار داشت: تيم ملي چشم نواز بازي نمي‌کند و چشم نواز بازي کردن هم زياد منطقي نيست. اگر قرار باشد ما زيبا بازي کنيم و بعد در هر مسابقه 3،4 گل بخوريم فايده‌اي نخواهد داشت. تيم ملي مقابل مونته‌نگرو نه تنها زيبا و چشم نواز بازي نکرد بلکه چيزي در ساختار تيمي نديديم.

وي در مورد عملکرد اشکان دژاگه و ديگر لژيونرها گفت: دژاگه بازيکني است که خودش را به تيم ملي تحميل مي‌کند و به نظر من جز او ديگر لژيونرها عملکرد خوبي در تيم ملي نداشتند، دژاگه هم نمي‌تواند يک نفره کار خاصي انجام دهد.

ذوالفقارنسب درباره خط هافبک تيم ملي عنوان کرد: در خط هافبک مشکلات فراواني داريم و در بازي با مونته‌نگرو هم بيشترين تغييرات در همين منطقه از زمين رخ داد. هنوز خط هافبک ما متزلزل است، ضمن اينکه از چهره بازيکنان مشخص است که تمرينات پرفشاري را انجام مي‌دهند و براي رسيدن به استانداردهاي مناسب وزن زيادي کم کردند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها