کد خبر: ۲۲۶۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۱۷ مهر ۱۳۹۰
نویسنده کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی» با اشاره به اخراج بازیکن مشهور بستکتبال آمریکا به خاطر عدم قیام در برابر سرود ملی آمریکا گفت: بسیاری از آمریکایی‌ها اوباما را «عمو تام» می‌خوانند که معنای «سربرده» می‌دهد و از دوران برده‌داری آمریکا برجای مانده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، عصر امروز مراسم رونمایی از کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی» با حضور نویسنده کتاب سیدهاشم میرلوحی در محل فروشگاه پاتوق کتاب برگزار شد.

* آمریکایی‌ها به حکومت خودشان می‌گویند ایالات متحده اسرائیل

سیدهاشم میرلوحی در این مراسم گفت:‌ کتاب اولی که من با عنوان «آمریکا بدون نقاب» تألیف کردم تصور می‌کردم که برای اطلاع افکار عمومی کافیست ولی متوجه شدم بسیاری از سؤالات مطرح است که در کتاب به آنها پرداخته نشده یا مختصر است.
وی اضافه کرد: عنوانی که برای این کتاب انتخاب شده است هانی است که آمریکایی‌ها به حکومت خودشان می‌‌دهند و می‌گویند آمریکا در چنگال صهیونیست‌هاست و در واقع ایالات متحده اسرائیل. می‌گویند این که آمریکا مدعی دموکراسی است کذب است چرا که صهیونیست در آمریکا حکومت می‌کند.
وی افزود: در کتاب به خود به مواردی پرداختم که شاید «تیر خلاص» بهترین نام برای آن بود. در این کتاب از اسناد و مدارک یهود، اسرائیل، آمریکا و انگلیس و برخی کتاب‌هایی که از خارج از کشور آورده‌ام استفاده شده است. به مسائل جنگ جهانی اول و دوم و جنایت‌هایی که یهود در ۱۰۰ سال اخیر آن را مرتکب شده است نیز خود پرداخته‌ام.

* منبع و پیشینه کتاب مقدس معلوم نیست

میرلوحی که مدت 20سال در آمریکا زندگی کرده است در این مراسم گفت: اکثریت رسانه‌های آمریکا در دست صهیونیست‌ها است و این باعث می‌شود که مردم آمریکا از بسیاری از حقایق غافل بماند ولی افراد فرهیخته‌ای هم هستند که از طریقی دیگر به حقایق دست می‌یابند.
یهودیان بیش از ۴۵ سال است که جان‌اف‌کندی رئیس جمهور آمریکا را کشته‌اند ولی هالیوود در فیلم‌های خود با روایت‌های متفاوت موارد کذبی را برای انحراف افکار عمومی مطرح می‌کنند.
وی گفت: کتابی هست با عنوان «نظر قطعی» که در آمریکا بایکوت شده و اجازه فروش و عرضه ندارد. «مایکل کالینز» نویسنده این کتاب با استفاده از اسناد و دلایل متقن نشان می‌دهد که جان اف کندی به دستور «بن گورین» رئیس جمهور وقت اسرائیل و در عملیات مشترک سیا و موساد کشته شده‌ است که در کتاب خود من این موارد را آورده‌ام.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی مواقع که از خیابان انقلاب عبور می‌کنم می‌بینم که کتاب مقدس را با قیمت ۳۰۰ تومان می‌فروشند در حالی که پیشینه این کتاب کاملاً نامعلوم است. در برخی سایت‌ها می‌بینم که افرادی ادعا می‌کنند که مسلمان بوده و هم‌اکنون مسیحی شده‌اند و هر شب با حضرت عیسی صحبت می‌کنند، اینها اگر اسلامی داشتند مورثی بوده است و هم‌اکنون در دین مسیحیت از کتابهای پیروی می‌کنند که در خود غرب می‌گویند ما نمی‌دانیم این کتب توسط چه کسانی نوشته شده است و این کتب تحریف شده است.

* دموکراسی در ایران است نه آمریکا و انگلیس/ در آمریکا رای مردم را عوض می‌کنند

میرلوحی در ادامه این مراسم افزود: کسی که کتاب من را بخواهد پی می‌برد که اگر دموکراسی هست در جمهوری اسلامی است و نه در انگلیس، آمریکا و کشورهای دیگر. اگر آزادی هست در ایران است. در کتاب خود با نگاهی به مطالب پرداختم که افراد می‌‌توانند درباره آن مباحثه کنند.
 
وی همچنین با اشاره به انتخابات در آمریکا گفت: عده‌ای در آمریکا هستند که واسطه رأی مردم هستند و در اصل رئیس جمهور را آنان انتخاب می‌کنند و نه مردم. ۲۲۰ سال است که هیاتی به نام «الکترال کالج» رئیس جمهور آمریکا را انتخاب می‌کند و بارها در طول تاریخ مردم فردی را انتخاب کرده‌اند ولی اعضای این هیئت رأی مردم را عوض کرده‌اند.

* غرب جنایت‌های خود را دموکراسی می‌داند

وی با اشاره به عدم وجود دموکراسی در کشورهای اقماری انگلیس گفت: انگلیس و کشورهای اقماری آن که ۱۶ کشور در دنیا می‌شود رئیس جمهور ندارد و بالاترین پست اجرایی آن نخست‌وزیر است که آن هم توسط ملکه انتخاب می‌شود، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، جامائیکا در این زمره‌اند و جالب اینجاست که اینها مدعی هستند که در کشورهایشان دموکراسی کامل برقرار است در حالی که در جمهوری اسلامی ایران تمام مدیران به صورت مستقیم و غیر مستقیم از سوی مردم انتخاب می‌شوند. اینها جنایت‌های خودشان را در این سالها دموکراسی می‌خوانند.
 
میرلوحی گفت: چند دهه بعد از کودتای ۲۸ مرداد آمریکا دست داشتن در این واقعه را انکار می‌کرد که بعد از انقلاب مجبور به اعتراف به آن شد. افراد فاسدی که به عنوان پادشاه در کشورهای حاشیه خلیج فارس حکومت می‌کنند و مسئله‌‌ای با آمریکا ندارند را دارای دموکراسی می‌خوانند ولی ایران به دلیل استقلال از قدرت‌های مستکبر تروریسم می‌خوانند.
 
* نفت ما زیر شن‌های شماست

وی با اشاره به اعتقاد بسیاری از آمریکاییها مبنی بر این که «آمریکایی‌ها می‌گویند نفت ما زیر شن‌های شماست» گفت:  اینها در ماجرای کودتای ۲۸ مرداد مدعی بازگرداندن دموکراسی به ایران بودند و در واقع از طریق حکام مزدور خود از کشورهای مختلف خون ملت‌ها را می‌مکند.
 
* بازیکن مشهور را به خاطر سرود ملی آمریکا از کشور اخراج کردند

میرلوحی اضافه کرد: نکته مهم این است که در آمریکا مسائلی را دیدیم که برایم سؤال ایجاد می‌کرد. فردی در خانواده‌ای مسیحی بدون اینکه از آمریکا خارج شود نسبت به مسائل دنیا آگاهی دارد ولی متأسفانه در ایران بعضاً چنین مواردی را شاهد نیستیم.
وی اضافه کرد: به عنوان مثال محمد عبدالرئوف بستکبالیست تیم دنور آمریکا بود که حقوق سالیانه 2.5 میلیون دلار دریافت می‌کرد ولی در هنگام بازی‌ها برای سرود ملی آمریکا نمی‌ایستاد. بعد از توجه بیش از حد رسانه‌های آمریکا در این‌باره وقتی از او سؤال کردند گفت شما نمی‌تواند همزمان با خدا باشد و با ظلم هم باشید که به دلیل این مسئله او را تهدید کردند که اگر کارش را ادامه دهد اخراج می‌شود که در نهایت نیز اخراج شد.
نویسنده کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی» ادامه داد: اینها از این بازیکن بسکتبال نمی‌خواستند که دانشمندانی را ترور کند بلکه می‌خواستند در مقابل سرود آمریکا قیام کند که به دلیل امتنان از این کار در نهایت مبجور به ترک خاک آمریکا شد ولی متأسفانه در ایران فردی به خاطر ۲۵ هزار دلار دانشمند کشور خود را ترور می‌کند.

*انتخاب اوباما برای کنترل نظام سیاسی آمریکا بود/سفیدها هماهنگ بودند

وی همچنین با اشاره به انتخاب اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا گفت: در آمریکا اگر فردی مورد تأیید صهیونیست‌ها نباشد اصلاً اجازه داده نمی‌شود که به رقابت بیاید، اینکه اوباما با چه کسانی مراوده داشت به تفصیل در کتاب پرداخته شده است ولی باید گفت هدف واحد تمام رؤسای جمهور آمریکا بعداز انقلاب اسلامی مقابله با اسلام و جمهوری اسلامی بود و خدمت به صهیونیست‌ها موضغ مشترک همه آنها است. رؤسای جمهور آمریکا در مسائل داخلی با یکدیگر اختلاف دارند ولی در سیاست خارجی و مقابله با ایران تصمیمات واحدی می‌گیرند.
 
وی اضافه کرد: آمریکا الان در وضعیت اقتصادی بدی به سر می‌برد و سعی می‌کند این اوضاع بد را از طریق چپاول اموال و منابع کشورهای دیگر جبران کند.
میرلوحی گفت: بیش از ۵۵ درصد ذخایر نفتی جهان در اختیار ۵ کشور حاشیه خلیج فارس است و برپایی قضیه ۱۱ سپتامبر یک سناریو برای حضور نیروهای امریکایی در منطقه بود.
وضعیت بد اقتصادی که آمریکا به آن دچار شده بود باعث شد تا در اقدامی هماهنگ از طرف سفیدپوست‌ها، اوباما روی کار بیاید تا سیاه پوستان آمریکا بر اثر وضع بد اقتصادی ناآرامی ایجاد نکنند.
 
* آمریکایی‌ها اوباما را «عمو تام» می‌دانند 

وی خاطرنشان کرد: باید گفت که بسیاری از آمریکایی‌ها اوباما را «عمو تام» می‌خوانند که معنای «سربرده» می‌دهد و از دوران برده‌داری آمریکا برجای مانده است.

* مسائلی که مایکل مور مطرح می‌کند بسیار مضحک است/او متکی به دموکراتهاست
 
این نویسنده و محقق خاطرنشان کرد: بسیاری از کتاب‌ها در آمریکا اجازه انتشار و حتی ورود ندارند کتابی مثل اسناد لانه جاسوسی اجازه ورود به آمریکا ندارد و تلاش‌ها ما برای انتقال این کتاب‌ها به آمریکا ناکام ماند. اگر کسی مانند مایکل مور حرفهای اساسی بزند دچار مشکل می‌شود ولی در واقع او یک سری مسائل مضحک را مطرح می‌کند و حزب دموکرات آمریکا از آن حمایت می‌کند.

در انتهای این برنامه از کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی» و مجموعه «گنجینه» شامل قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه،‌ الاجوبة الاستفتائات و دیوان حافظ رونمایی شد. همچنین با این مراسم فروشگاه پاتوق کتاب وابسته به نشر معارف نیز بعد از بازسازی اساسی افتتاح شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها