کد خبر: ۲۲۵۹۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
دروزاه بان برزیلی شرط گذاشته پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات دروازه بان مطرح نخرد چون او حوصله نیمکت نشینی و دردسر را ندارد!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، قرارداد نیلسون با پرسپولیس تمدید شد. یک روز قبل از آن که نیلسون برزیلی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند، این شایعه به گوش رسید که مشکل نیلسون برای تمدید قرارداد فقط مالی نیست و این دروازه بان شرط گذاشته فقط در صورتی قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند که دایی در فصل نقل و انتقالات دروازه بان مطرح لیگ برتری نخرد چون او حوصله دردسر و نیمکت نشینی را ندارد!

 

حالا که نیلسون قراردادش را تمدید کرده، شایعه شده دایی شرط نیلسون را پذیرفته و دنبال جذب دروازه بانی است که درجه یک نباشد و قبول کند، به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت بنشیند.

 

البته با توجه به شناختی که از روحیات دایی داریم، بعید می دانیم سرمربی پرسپولیس چنین شرطی را پذیرفته باشد اما به هرحال منتظر پایان فصل نقل و انتقالات می مانیم تا ببینیم دایی چه گزینه ای را به عنوان دروازه بان دوم جذب می کند.

 

دایی قبل از تمدید قرارداد نیلسون، دنبال جذب محسن فروزان بود اما از آنجایی که فروزان شرط گذاشته بود در صورت ماندن نیلسون، به پرسپولیس نمی آید، طرفین به توافق نرسیدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها