سایپانیوز: معاون صادرات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا از سودآور
بودن محصولات صادراتی این گروه در دهه گذشته خبر داد و گفت: با اتخاذ
برنامه های هدفمند دهه 80 به دهه شکوفایی صادرات گروه خودروسازی سایپا
تبدیل شد.
محسن جوان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سایپانیوز اظهار داشت: به
دنبال برنامه ریزی های بلند مدت با هدف توسعه فعالیت های صادراتی شاهد رشد
چشمگیری در سودآوری محصولات صادراتی گروه خودروسازی سایپا در چندسال اخیر
بودیم.
وی افزود: طی دهه گذشته صادرات سایپا بیش از 70 برابر شده که به وضوح نشان
دهنده اتخاذ استراتژی صحیح و عزم جدی گروه خودروسازی سایپا برای حضور در
بازارهای جهانی است.
جوان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص وضعیت صادرات سایپا در سال جاری
اعلام کرد: تمامی برنامه های صادراتی گروه خودروسازی سایپا در شش ماهه اول
سال جاری تحقق یافته و بیشترین میزان خودروی سواری کشور در این مدت توسط
این گروه به بازارهای هدف صادر شده است.
معاون صادرات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح کرد:
رشد مداوم و مستمر صادرات شرکت سایپا طی سالیان اخیر که با مطالعه عمیق و
دقیق بازارهای صادراتی و تکیه بر مزیت رقابتی محصولات این شرکت یعنی قیمت
رقابتی، مصرف سوخت کم، خدمات پس از فروش گسترده و قطعات یدکی ارزان قیمت و
در دسترس حاصل شده، همواره بر پایه ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و تحکیم
جایگاه برند سایپا انجام شده است.