کد خبر: ۲۲۵۸۶۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایرانی اعلام کرد که وزیر امور خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از ظهر امروز در استانبول دیدار و مذاکراتشان نیز تا فردا ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران، ضمن تایید خبر دیدار امروز محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین ااشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در استانبول گفت که این دیدار امروز بعد از ظهر انجام و فردا نیز به طول خواهد انجامید.

به گفته این منبع سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران و حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان و هلگا اشمیت معاون اشتون و همچنین رئیس دفتر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در این دیدار حضور دارند.
پیش از این اعلام شده بود که قرار است محمدجواد ظریف و کاترین اشتون قبل از برگزاری دور بعدی مذاکرات ایران و گروه 1+5 که قرار است 26 تا 30 خرداد در وین برگزار شود، با یکدیگر دیدار و در خصوص برنامه هسته‌ای ایران به رایزنی بپردازند.

در چهارمین دور مذاکرات ایران و 1+5 قرار بود که کار تدوین پیش نویس توافقنامه جامع هسته‌ای ایران به نگارش درآید که به دلیل زیاده خواهی‌های طرف مقابل پیشرفت ملموسی در این زمینه حاصل نشد و قرار شد که در دور بعدی به این موضوع پرداخته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها