کد خبر: ۲۲۵۷۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال از منفي بودن 26 نمونه کنترل دوپينگ خبر داد.

 

به نقل از سايت رسمي فدراسيون، دکتر احمد هاشميان-رئيس کميته پزشکي در اين باره گفت: بر اساس اعلام آزمايشگاه کنترل دوپينگ، نتايج 26 نمونه مربوط به هفته هاي پاياني رقابتهاي ليگ برتر و جام حذفي منفي اعلام شد. نتايج اعلام شده در حال رمز گشايي است و بلافاصله به باشگاهها و بازيکنان مربوطه به صورت رسمي ابلاغ مي شود.

وي افزود: با دريافت نتايج اين نمونه ها، صرفا يک نمونه ديگر از فصل گذشته تحت آزمايش باقي مانده و نتايج نمونه هاي فصل قبل رقابتهاي فوتبال، فوتسال در کليه رده ها و تيم هاي آقايان و بانوان به پايان رسيده است. با توجه به اتمام نمونه هاي ارسالي به آزمايشگاه، به زودي تحليل آماري فعاليتهاي مبارزه با دوپينگ کميته پزشکي فدراسيون فوتبال در فصل رقابتهاي 93-92 در يک کنفرانس مطبوعاتي به اطلاع عمومي خواهد رسيد.

رئيس کميته پزشکي در پايان گفت: دوره هاي آموزشي براي فصل جديد رقابتها مشابه سال گذشته برنامه ريزي شده است. در مراکز استانها براي اهالي فوتبال هر استان و براي تيم هاي حاضر در ليگ هاي حرفه اي فوتبال کشور به صورت حضور در باشگاهها و به طور اختصاصي و آموزش چهره به چهره بازيکنان دوره هايي در نظر گرفته شده که برگزار خواهد شد. در واقع کميته پزشکي سرمايه گذاري وسيعي در اين خصوص انجام داده و دليل آن اين است که در راه مبارزه با پديده دوپينگ؛ موضوع فرهنگي و آموزش اولويت اول را دارد و به صرف نمونه گيري قادر نخواهيم بود تا به ريشه کن شدن اين پديده اميدوار باشيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها