کد خبر: ۲۲۵۶۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
کاپيتان رئال مادريد قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را مهم تر از قهرماني در جام جهاني توصيف کرد.

 

رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا موفق شد پس از 12 سال به قهرماني دست يابد. اين قهرماني دهمين قهرماني رئالي‌ها در اروپا بود و به اين ترتيب اهميت زيادي براي بازيکنان و باشگاه داشت.

ايکر کاسياس کاپيتان رئال مادريد که اين فصل بازي‌هاي خوبي در ليگ قهرمانان اروپا از خود نشان داد پس از قهرماني در اروپا گفت: به افتخار بسيار بزرگي دست يافتيم. کسب دسيما از جام جهاني هم براي من باارزش‌تر است.

کاسياس در ادامه گفت: مدت زيادي براي اين قهرماني تلاش کرديم. روز‌هاي سخت زيادي را پشت سر گذاشتيم تا بتوانيم به اين قهرماني دست يابيم. 10 عدد رند و زيبايي است. مي خواهم از همه هوادارانمان که خود را به پرتغال برسانند، تشکر کنم. در ابتداي مسابقه تلاش زيادي کرديم اما تيم حريف با خوش شانسي به گل رسيد؛ گلي که روي اشتباه فردي ما بدست آمد. در ادامه مسابقه تلاش زيادي کرديم چرا که آتلتيکو تيم بزرگي است و توانست چندين موقعيت مهم را روي دروازه ما ايجاد کند.

کاسياس در پايان گفت: نتيجه عادلانه‌اي کسب کرديم. بازيکنان حريف بازي را به خوبي مديريت مي‌کردند و به خوبي وقت بازي را گرفتند. خوشحالم که توانستيم در نهايت از شکست پيروزي بسازيم. مطمئن هستم هوادارانمان براي هميشه اين قهرماني را به ياد داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها