کد خبر: ۲۲۵۵۳۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۲     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش الموندو دپورتیوو، این بازیکن علاوه بر کلاس بالای بازی، در گل زنی نیز مهارت خاصی دارد. در این فصل رویس یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا بوده است و اگر وی به نیوکمپ بیاید راحت می تواند با مسی و نیمار یک خط حمله آتشین را تشکیل دهد. هیئت مدیره و زوبی زارتا اعلام کرده اند که بارسلون نیاز به یک مهاجم کلاسیک دارد اما رویس نیز می تواند در دو طرف جناحین خط حمله بازی کند و بازیکنی است که قادر به انجام حرکات طولی می باشد.

مشکل بزرگ بر سر راه خرید رویس این است که وی مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا مانند، منچستر یونایتد، رئال مادرید و بایرن مونیخ می باشد.
بازیکنی که قطعا در جام جهانی برزیل، یکی از برجسته ترین یاران تیم ملی آلمان خواهد بود.
گفته می شود زوبی زارتا و آلبرت والنتین در جریان سفر به آلمان و مذاکره با اشتنگن، قرار ملاقاتی با مدیر برنامه های رویس در شهر کلن نیز داشته اند و مراحل ابتدایی مذاکرات را پشت سر گذاشته اند.

آن ها دریافته اند که بندی در قرارداد رویس وجود دارد که می گوید برای جدایی او مبلغ 35 میلیون یورو باید پرداخت شود، در ابتدا تصور می شد این قرارداد که تا سال 2015 اعتبار دارد مبلغش بیش از این ها باشد، اما مشخص شد که این گونه نبوده و از همین رو مایکل زورک، مدیر ورزشی تیم دورتمند سخت در تلاش بوده که بندهایی را به قرارداد رویس اضافه نمیاد تا قیمتش بالاتر برود.

آوردن رویس و انجام این عملیات بستگی به فروش بازیکنان بارسا دارد، کسانی مانند فابرگاس، سانگ و الکسیس سانچز. با فروش این بازیکن ها باشگاه بارسا می تواند با استفاده از مبلغ واریز شده شروع به خریدهای جدید کند.

یکی دیگز از واقعیات این است که رویس و تر اشتنگن دوست های صمیمی هستند، تقریبا مانند دو برادر.

آن ها از زمانی که در تیم مونشن گلادباخ حضور داشتند با هم بوده اند. حال با توجه به این که اشتنگن به بارسا آمده امکان دارد رویس نیز به دوست صمیمی اش ملحق شود.

گفته می شود زمانی که اشتنگن در حال تکمیل روند پیوستنش به بارسلونا بود، مارکو رویس در حال یادگیری زبان اسپانیایی بوده است، حال با این همه توصیفات اگر شنیدید رویس نیز به نیوکمپ رفته تعجب نکنید.

کاتالان ها فصل قبل نیز به غیر از اشتنگن سخت به دنبال رویس نیز بودند که به خاطر توصیه کلوپ و یواخین لو مربی تیم ملی آلمان او دورتمند را در فصل قبل نیز ترک نکرد.

بزرگ ترین مشکل آمدن رویس به بارسا، همان گونه که بیان شد وجود رقبای سر سختی نظیر من یو، رئال و بایرن می باشد. البته دورتمند نیز لواندوفسکی و گوتزه را از دست داده و دوست ندارد ستاره دیگری را از دست بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها