کد خبر: ۲۲۵۴۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری می‌گوید که با تغییرات برنامه‌ مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع رسانی کاملی از سوی میزبان انجام نگرفت که این مساله اعتراض‌ تیم‌ها را در پی داشته است.

مصطفی چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی اسیا، اظهار کرد: اسکان و تغذیه که ارتباطی با میزبان ندارد و خود ما سعی کردیم شرایط خوبی را برای ملی‌پوشان به وجود آوریم. اما برنامه‌های رقابت‌ها تغییراتی داشت که البته در جلسه فنی تیم‌ها نسبت به تغییر برنامه مسابقات رقابت داشتند، اما متاسفانه با تغییر برنامه‌ها اطلاع رسانی کاملی انجام نشد و تیم‌ها نسبت به این مساله اعتراض داشتند. البته خود من سعی می‌کردم تمام اطلاعات مربوط به زمان مسابقات را به طور کامل بگیرم تا مشکلی برای ملی‌پوشان ایران پیش نیاید.

چایچی در پاسخ به این پرسش که چرا ایران در ماده تعقیبی تیمی آقایان نماینده نداشت؟ تصریح کرد: محمد رجبلو یکی از رکابزنان ایران در این ماده دچار آسیب دیدگی‌ شد. سایر دوچرخه‌سواران نیز مسابقات مهمتری داشتند. بنابراین در صورتی که در این ماده شرکت می‌کردیم سایر رشته‌های دیگر را از دست می دادیم. البته در بخش آقایان تنها در ماده تعقیبی تیمی نماینده نداشتیم، اما ایران در بخش بانوان در چند ماده نظیر تعقیبی ، تایم تریل شرکت نخواهد کرد.

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این که تا این جای کار نتایج ملی‌پوشان راضی کننده بوده است یا خیر؟ گفت: هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد برای نمونه در ماده دور امتیازی اگر محمد رجبلو زمین نمی خورد. مسلما رنگ مدال او بهتر از برنز بود. در کل نتایج برای ما قابل قبول است و به نسبت به سال گذشته تا جای این کار تعداد مدال افزایش داشته است و امیدوارم این روند تا روز پایانی نیز ادامه داشته باشد. اما نتایج برای پاول بوران تا حدی راضی کننده بود و رضایت 100 درصدی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها