کد خبر: ۲۲۵۳۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
مدافع تيم ملي آلمان تأکيد کرد تيم ملي کشورش با توجه به بازيکناني که در اختيار دارد توانايي قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل را دارد.

 

فيليپ لام، کاپيتان تيم ملي فوتبال آلمان در گفت‌و‌گو با روزنامه انگليسي زبان «تايمز آف اينديا» در خصوص رويارويي مجدد با مهاجم پرتغالي رئال مادريد گفت: پرتغال نيز مانند آلمان به مرحله نيمه نهايي يورو 2012 رسيد و کريستيانو رونالدو نمايش سطح بالايي در آن رقابت‌ها از خود ارائه داد. پرتغال با وجود کريس تيم خيلي بهتري است و اين شانس را دارد که با او به مراحل بالاي جام جهاني هم راه پيدا کند. از آنجايي که آلمان هم تيم خيلي خوبي است ما هم اميدواريم که تا مراحل بالاي اين تورنمنت پيشروي کنيم.

تيم فوتبال رئال مادريد با دو گل کريستيانو رونالدو موفق شد در در دو ديدار رفت‌و‌برگشت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه 5 بر صفر بر بايرن مونيخ غلبه کند و به فينال اين رقابت‌ها که قرار است امشب (شنبه) در ورزشگاه دالوژ پرتغال برگزار شود راه يابد و حريف اتلتيکومادريد شود. ستاره پرتغالي کهکشاني‌ها به همراه تيم ملي پرتغال در مرحله گروهي جام جهاني 2014 برزيل بار ديگر با ستارگان بايرن مونيخ که در تيم ملي آلمان عضويت دارند، مصاف خواهد کرد.

مدافع - هافبک بايرن مونيخ تصريح کرد: آلمان سابقه خوبي از بازي در رقابت‌هاي جام جهاني دارد. ما بيشتر از هر کشور ديگري به جمع چهار تيم پاياني اين تورنمنت رسيده‌ايم. ما هميشه در جام جهاني خوب بازي کرده‌ايم. بازيکنان ما اين توانايي را دارند تا قهرمان جام جهاني 2014 برزيل شوند و براي رسيدن به اين هدف هر کاري که از دست‌مان بربيايد انجام خواهيم داد.

تيم ملي آلمان در گروه G جام جهاني 2014 با تيم‌هاي پرتغال، آمريکا و غنا همگروه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها