کد خبر: ۲۲۵۱۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم جدید پرسپولیس گفت: «آمده ام که در پرسپولیس ماندگار شوم و نمی خواهم بازیکن کوتاه مدت برای این تیم باشم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، مهدی دغاغله درباره پیوستن به پرسپولیس گفت: «با توجه به اینکه فصل گذشته در ملوان عملکرد قابل قبولی داشتم فکر این را می کردم که در لیست خرید تیم های بزرگ باشم و آماده پیشنهاد از دیگر تیم ها هم بودم. بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی آرزو است اما مهم این است که نحوه ورود به تیم های بزرگ درست باشد.»

  وی ادامه داد: «برای من مهم این بود که خود علی دایی من را می خواست و برای مذاکره اقدام کرده بود. به همین علت بود که تمام مذاکراتم با پرسپولیس 2 روز طول کشید و نهایتا با قرارداد دو ساله شاگرد علی دایی در محبوب ترین تیم آسیا شدم.»

  دغاغله در مورد اینکه رحیمی اعلام کرده او با پرسپولیس هنوز قرارداد نبسته است، گفت: «من روز گذشته (سه‌شنبه) با پرسپولیس قرارداد داخلی 2 ساله بستم که هنوز در هیئت فوتبال ثبت نشده است. در واقع فعلاً قرارداد رسمی امضا نشده است.»

  مهاجم پرسپولیس درباره هدف اصلی اش از پیوستن به این تیم گفت: «دنبال پیشرفت فوتبالم هستم، آمده ام که در پرسپولیس ماندگار شوم و نمی خواهم بازیکن کوتاه مدت برای این تیم باشم. وقتی که هدفم ماندن در پرسپولیس است باید خوب باشم و تلاشم را چند برابر کنم. در کنار موفقیت تیم تلاش می کنم که از پرسپولیس به تیم ملی برسم و در جام ملت های آسیا انتخاب شوم.»

  دغاغله درباره هم پست بودنش با عباس زاده گفت: «از رقابت کردن نمی‌ترسم که اگر اینطور بود به پرسپولیس نمی‌آمدم. محمد هم فوروارد خوبی است و می توانیم در کنار هم با رقابتی خوب به موفقیت پرسپولیس در فصل جدید کمک کنیم. می‌خواهم مانند زمان حضور در ملوان برای پرسپولیس هم بازیکن موثری باشم.»

  وی در پایان درباره شماره مورد علاقه اش در پرسپولیس گفت: «فعلاً در مورد شماره حرفی نزدیم و برای من این مسائل مهم نیست. با این حال به شماره 2 حساسیت دارم و این شماره انرژی خاصی به من می‌دهد ولی فعلاً شماره 2 دست عالیشاه است و نمی‌شود آن را پوشید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها