کد خبر: ۲۲۵۱۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
مدافع زردپوشان اصفهان گفت: «هنوز با سپاهان قرارداد دارم و نمی‌توانم با باشگاه دیگری وارد مذاكره شوم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از بانك ورزش ، از وقتی مسابقات سپاهان تمام شد او هم راهی اهواز شده تا پس از فصل سختی كه در سپاهان داشت، مدتی دور از هیاهوی فوتبال باشد.

 

با اینكه او این روزها در اهواز به سر می‌برد اما خبرهایی درباره مذاكرات او با استقلال هم به گوش می‌رسد كه حمودی در این رابطه توضیح می‌دهد: «هیچ مذاكره‌ای با استقلال نداشته ام. ضمن اینكه هنوز با سپاهان قرارداد دارم و نمی‌توانم با باشگاه دیگری وارد مذاكره شوم. به‌همین خاطر هر تصمیمی برای فصل آینده را به بعد موكول كرده ام. فعلاً واقعاً نیاز به استراحت دارم. من حتی برای تمدید قرارداد كرانچار هم در اصفهان نبودم و خبر را در رسانه ها خواندم.»

 

او به این سوال كه آیا مثل برخی بازیكنان سپاهان با ماندن كرنچار تصمیم به رفتن گرفته یا نه، این طور پاسخ می‌دهد: «شكر خدا هیچ‌وقت در تیم هایی كه بودم با كسی مشكل خاصی نداشتم. الان هم مشكلی با كرانچار ندارم.»

 

حمودی لزوم موفقیت سپاهان در فصل آینده را حفظ سیاست‌های قبلی باشگاه می‌داند و در این باره می‌گوید: «موفقیت سپاهان رابطه مستقیمی دارد با سیاست باشگاه در فصل جدید. باید دید در فصل جدید سیاست باشگاه چگونه است. به اعتقاد من كه سیاست‌های باشگاه نباید تغییر كند.»

 

او درباره اینكه آیا منظورش از سیاست‌ها، تصمیم باشگاه برای كاهش قراردادهاست، تأكید می‌كند: «به هرحال هر شخصی سیاستی دارد و سیاست، ایشان هم این طور است دیگر.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها