کد خبر: ۲۲۴۹۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آن عکسي که از من منتشر شده و در آن عدد 4 را نشان مي‌دادم به خاطر زدن 4 گل با ملوان به استقلال بود نه چيز ديگر.
مهدي دغاغله در خصوص حضورش در باشگاه پرسپوليس گفت: روز گذشته جلسه خوبي با مسئولان باشگاه پرسپوليس برگزار کرديم که اين جلسه پيرو جلسات قبلي بود و توافق هم کرديم و قرار است روز اول خرداد قرارداد رسمي و دو ساله‌ام را با پرسپوليس امضا کنم. البته قرارداد من ميليارد توماني نيست و ميليارد ريالي است!

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه اهداف زيادي براي حضور در پرسپوليس دارد ادامه داد: من با اهداف خاصي به پرسپوليس آمدم و مطمئن باشيد اگر ذره‌اي شک داشتم که به اهدافم نمي‌رسم هرگز به اين تيم نمي‌آمدم. هدف من حضور در تيم ملي است و با همت و تلاشي که انجام مي‌دهم مي‌خواهم به اين هدف برسم.

مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس افزود: خوشبختانه علي دايي هم نگاه مثبتي به من دارد و به من اعتماد کرد و من هم پذيرفتم که به پرسپوليس بيايم و اميدوارم که در اين تيم بازِ‌هاي خوبي انجام دهم تا بتوانم به تيم ملي دعوت شوم. البته کار سختي دارم چرا که پرسپوليس تيم بزرگي است اما قطعا همه چيز به خودم بستگي دارد.

دغاغله در خصوص اينکه قبل از حضور در پرسپوليس طرفدار اين تيم بوده است اظهار داشت: من براي هر تيمي بازي کنم به آن تيم عرق و تعصب دارم و با تمام وجود براي پيراهني که به تن مي‌کنم تلاش خواهم کرد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود او استقلالي است و حتي عکسي هم از او در فضاي مجازي منتشر شده که عدد معروف 4 را به سمت دوربين گرفته است گفت: من نمي‌دانم در مورد چه صحبت مي‌کنيد! منظورتان کدام عکس است؟! من يادم اين عکس که شما از آن صحبت مي‌کنيد چه زماني گرفته شده اما شايد براي زماني است که من در استقلال اهواز بازي مي‌کردم! لطفا من را وارد اين بحث‌ها نکنيد چرا که اول راه هستم و اگر قرار باشد براي من حاشيه سازي شود نمي‌توانم در اين تيم موفق باشم.

دغاغله ادامه داد: اگر منظورتان عکسي است که کنار پسر عمويم قرار دارم بايد بگويم که آن عکس مربوط به بعد از بازي ملوان مقابل استقلال بود که ما 4 گل به استقلال زديم که يکي از گل ها را هم من زدم و آن عدد 4 هم به خاطر زدن 4 گل به استقلال  بود نه چيز ديگر. اگر به سايت باشگاه ملوان برويد مي‌بينيد که بعد از آن بازي همه بازيکنان ملوان عدد 4 را نشان مي‌دادند و موضوع خاصي نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها