کد خبر: ۲۲۴۸۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
شماره 8 محبوب پرسپولیسی ها آمار بسیار ناامیدکننده ای در فوتبال باشگاهی اش به جای گذاشته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، علی كریمی طی سالیان گذشته و بعد از بازگشت به فوتبال ایران، در تیم‌های باشگاهی‌اش به هیچ وجه آمار قابل قبولی نداشته است.

 

كریمی كار دوباره‌اش در فوتبال ایران را از لیگ هشتم با پرسپولیس آغاز كرد، اما مدافع عنوان قهرمانی در آن سال نهایتا با كسب 55 امتیاز به رتبه‌ای بهتر از پنجمی دست نیافت.

 

جادوگر سپس بنا به برخی دلایل فرامتنی ناچار شد پرسپولیس را ترك كند و به استیل‌آذین برود، اما او آنجا هم دو سال بد را گذراند. تیم كهكشانی هدایتی در لیگ نهم با كسب 52 امتیاز پنجم شد و در لیگ دهم فقط با 28 امتیاز در رده هجدهم ایستاد و به لیگ یك سقوط كرد.

 

البته شماره هشت دوست داستنی قرمزها در نیم فصل دوم این سال سیاه عضو استیل‌آذین نبود و در شالكه حضور داشت؛ گرچه تفاوت چندان مشهودی بین عملكرد این تیم در نیم‌فصل اول و دوم وجود نداشت.

 

جادوگر سپس در لیگ یازدهم به پرسپولیس برگشت، اما او اینجا هم توفیقی نداشت. سرخپوشان در این فصل با كسب 42 امتیاز دوازدهم شدند و البته سال بعدش با 50 امتیاز به رده هفتمی لیگ دوازدهم دست یافتند.

 

كریمی سپس پرسپولیس را ترك كرد و به تراكتورسازی رفت، اما این تیم هم در لیگ سیزدهم بدترین جایگاهش را از زمان بازگشت به لیگ برتر به دست آورد و با 45 امتیاز روی پله هفتمی ایستاد.

 

به این ترتیب جادوگر فوتبال ایران در طول پنج فصل گذشته هرگز نتوانسته با هیچ تیمی در انتهای لیگ بالاتر از پله پنجم بایستد.

 

در این پنج فصل تیم‌های باشگاهی كریمی 200 بازی انجام داده‌اند و 272 امتیاز به دست آورده‌اند كه این نتایج، میانگین ناامید كننده یك و 36 امتیاز برای هر بازی را نشان می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها