کد خبر: ۲۲۴۸۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «پیشنهادهایی از باشگاه‌های مختلف دریافت كرده ام اما باید ببینیم آقای رحیمی درباره من چه تصمیمی می‌گیرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، مذاكره میلاد غریبی با پدیده شاندیز در حالی كه هنوز یك فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده، تا حدودی اوضاع غریبی برای فصل آینده را با ابهامات گوناگونی رو به رو كرده است.

 

هر چند كه خود او درباره این شرایط می‌گوید: «من یك فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و در وهله اول منتظرم تا ببینم پرسپولیس درباره من چه تصمیمی می‌گیرد. به هر حال طبیعی است كه در این مدت هم پیشنهادهایی از باشگاه‌های مختلف دریافت كنم اما باید ببینیم آقای رحیمی درباره من چه تصمیمی می‌گیرد.»

 

او درباره مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس این طور توصیف می‌كند: «درباره آقای رحیمی از یعقوب كریمی پرسیده ام و او كه سابقه همكاری با ایشان در سپاهان را دارد، برایم خیلی تعریف كرده. به همین خاطر تا حدود زیادی خیالم بابت طلبی كه از پرسپولیس دارم و وضعیت فصل آینده‌ام راحت شده. من تا حالا فقط 33 درصد از مبلغ قراردادم را از پرسپولیس گرفته ام و باید ببینیم، چه زمانی بقیه طلبم وصول می‌شود.»

 

غریبی اما انگار تمایل زیادی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد و در این رابطه می‌گوید: «دوست دارم زمانی به پرسپولیس برگردم كه بتوانم در این تیم مؤثر باشم. نه اینكه مثل نیم‌فصل اول لیگ گذشته فقط در این تیم اذیت شوم. تیم‌های بزرگ وقتی خوب هستند كه هم تو بتوانی به آن‌ها كمك كنی و هم آن‌ها تأثیری در پیشرفت فوتبالت داشته باشند.»

 

هر چند ذوب‌آهنی‌ها تمایلی به نگه داشتن او ندارند اما دوران حضور فیروز كریمی در این تیم برای میلاد غریبی دوران خوبی را رقم زده. او در این باره می‌گوید: «شاید بازی من با سلیقه آقا یحیی جور در نیامده وگرنه تا وقتی آقا فیروز در تیم بودند خیلی از بازی من رضایت داشتند. فیروز كریمی از لحاظ فنی به جرأت بهترین مربی ایران است و همین كه او من را تأیید كرده برایم خیلی ارزش دارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها