کد خبر: ۲۲۴۷۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سخنگوی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به انتصاب هراتی در دانشگاه آزاد گفت: مسئولین دانشگاه آزاد درباره معرفان هراتی شفاف سازی کنند.
به گزارش پایگاه 598 ، روشنایی سخنگوی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با تسنیم؛ با اشاره به مسائل رخ داده در انتصاب هراتی در دانشگاه آزاد اظهار داشت: انتصاب و برکناری فردی که با فتنه ۸۸ در ارتباط بوده و علیه امنیت ملی اقدام جدی صورت داده است نشان دهنده این است که جنبش دانشجویی و مردم باید نسبت به تغییرات صورت گرفته در بدنه کشور و دستگاه‌های مختلف بیشتر دقت کنند.

وی افزود: امیدواریم از این پس شاهد این نباشیم که افرادی با این سوابق لکه‌داری در سمت‌های مهمی مانند اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه‌ آزاد که مرتبط با اسناد مهم اطلاعاتی یک سازمان است منتصب می‌شوند.

این فعال دانشجویی گفت: از نظر استراتژیک حرکت صورت گرفته در این زمینه حرکت گام به گام گفته می‌شود و به این معنی است که واکنش رسانه‌ها و افکار عمومی را می‌سنجند و اگر واکنشی از سوی آنها نباشد به رفتار خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: برای اینکه دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم باشد جابجایی سمتها را به طور دقیق بررسی کنیم و مطالبه گری رسانه‌ای در این زمینه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه آزاد باید طبق ادعای خود معرفی کنندگان هراتی به این مسئولان را معرفی کنند، گفت: این ادعا که برخی او را به مسئولین دانشگاه آزاد معرفی کردند به نظر برای ایجاد انحراف در افکار عمومی است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مسئولین دانشگاه آزاد در این زمینه شفاف سازی کنند و به جنبش دانشجویی و افکار عمومی پاسخ دهند مسئولان دانشگاه آزاد با معرفی معرفان هراتی صداقت خود را به افکار عمومی ثابت می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها