کد خبر: ۲۲۴۶۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
یک سایت نیجریه‌ای مدعی است نیجریه در مرحله گروهی باید از هافبک تیم ‌ملی ایران بترسد.

این سایت در گزارشی از سه بازیکن تیم‌های بوسنی، آرژانتین و ایران نام برده که نیجریه باید در مرحله گروهی از آنها بترسد. در این گزارش آمده است:

نیجریه در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی مقابل آرژانتین، بوسنی و ایران به میدان خواهد رفت، بنابراین ما تلاش می‌کنیم تا به بازیکنان کلیدی هر یک از این کشورها که عقاب‌ها باید به مصاف آنها بروند، نگاهی داشته باشیم.

آرژانتین: لیونل مسی؛ بازیکن بارسلونا را می‌توان برجسته‌ترین بازیکن آرژانتین دانست. نه تنها نیجریه باید مسیرها را برای مهار دارنده چهار عنوان بهترین بازیکن سال دنیا مسدود کند که سایر کشورهایی که آرژانتین مقابل آنها بازی خواهد داشت نیز باید در همین راستا قدم بردارند.

بوسنی‌: ادین ژکو؛ مهاجم بلند قد و قدرتمند منچسترسیتی؛ همان کسی است که نیجریه باید هنگام رویارویی با آن در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل از او بترسد. او بدون‌شک بزرگترین ستاره کشورش است و همان کسی است که هدایت تیم را در دست خواهد داشت.

ایران: جواد نکونام؛ وقتی حرف از تیم‌ملی فوتبال ایران می‌شود، چه کسی بهتر از جواد نکونام 33 ساله است که او را به تصویر بکشیم؟ توانایی‌های کاپیتان و رهبر این تیم همان چیزی است که ایران می‌تواند هنگام عقب‌افتادن به آن تکیه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها