کد خبر: ۲۲۴۶۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳

72 ساعت پس از اینکه آرسنال توانست طلسم 9 ساله را بشکند و به قهرمانی جام‌ حذفی برسد، مسئولان باشگاه آرسنال تصمیم گرفتند تا قراردادی 24 میلیون پوندی را برای نگه داشتن آرسن ونگر به او پیشنهاد کنند و 100 میلیون پوند هم برای ترانسفر تابستانی باشگاه و حضور ستاره‌های جدید در نظر بگیرند.

ونگر قرارداد تازه 3 ساله‌ای را به امضا خواهد رساند که بابت هر سال آن 8 میلیون پوند دریافت خواهد کرد و برای اینکه بتواند آرسنال را به قهرمانی در لیگ برساند، بالاترین بودجه را در تاریخ این باشگاه دریافت خواهد کرد.

ونگر پس از قهرمانی شاگردانش در جام‌ حذفی و پیروزی مقابل هال‌سیتی به ماندن در این باشگاه امیدوار شده است. او درباره امضای قرارداد تأکید کرده به‌ خاطر سفر به برزیل و تماشای بازی‌های جام‌ جهانی‌ دوست دارد تا هر چه زودتر قراردادش را امضا کند. مدت زمان قرارداد می‌تواند حاکی از اطمینان مدیریت باشگاه باشد و دست ونگر برای تصمیم‌گیری در مورد خریدها کاملاً باز خواهد بود. او قبل از اینکه دست به خرید بزند، دوست دارد لوکاس فابیانسکی و باکاری سانیا را به ماندن در باشگاه ترغیب کند. او در کنار این دو نیاز شدیدی به خرید یک مهاجم، یک هافبک دفاعی و یک دفاع راست دارد.

بن‌زما و ماندژوکیچ

کریم بن‌زما و ماریو ماندژوکیچ گزینه‌های اصلی او برای خط حمله هستند. لارس بندر از لورکوزن و مورگان اشنایدرلین از ساوتهمپتون هم هافبک‌های مورد علاقه ونگر در این فصل بودند. از دیگر گزینه‌ها باید به کلوم چمبرز از ساوتهمپتون، میکا ریچاردز از من‌سیتی و سرژ اوریه از تولوز اشاره کرد.

ونگر در مورد روند کاری‌‌اش در هفته‌های آینده گفت: «اول باید ببینیم در مورد سانیا و فابیانسکی به چه نتیجه‌ای می‌رسیم. بعد باید 2 تا 3 بازیکن به ترکیب فعلی اضافه کنیم. متأسفانه در حال حاضر تیم‌های زیادی در بازار حضور دارند و به دست‌ آوردن بازیکنان مورد نظرمان کمی دشوار است.»

همه در مورد کارهای نکرده حرف می‌زنند

ونگر در مورد قهرمانی اخیر گفت: «متأسفانه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه می‌پرسند چه کاری انجام نداده‌ایم و در مورد کارهای صورت گرفته اصلاً صحبت نمی‌کنند. به نظرم تیم ما در تمام این سال‌ها کیفیت بالایی داشته و با اینکه برای قهرمانی‌ها نیاز به ستاره‌های زیادی است، کیفیت بالای تیم همچنان بدون حضور آنها حفظ شده است. ما در این زمینه از همه بهتر بوده‌ایم و در اروپا تنها 2 باشگاه هستند که 17 فصل پیاپی به لیگ قهرمانان رسیده‌اند. این تداوم نیاز به سیاست‌هایی در داخل باشگاه دارد. پیروزی هیچ ‌گاه با دستور دادن به‌ دست نمی‌‌آید بلکه باید برای کسب آن تلاش کرد. بعضی از باشگاه‌ها 20 سال است که به هیچ افتخاری نرسیده‌اند ولی هیچ کس از آنها سؤال نمی‌کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها