کد خبر: ۲۲۴۲۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اعلام کرد که به فکر مدیرعاملی در باشگاه دیگری نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده در مورد علت حضورش در باشگاه استقلال گفت: بسیار خوشحالم که آقای افشارزاده که یک شخصیت ورزشی و سلیم النفس است به باشگاه استقلال آمده.

وی ادامه داد: به باشگاه استقلال آمدم تا یکسری اطلاعات را به افشارزاده بدهم. تصمیم دارم لیست بدهکاران را خیلی دقیق و ریز به افشارزاده تحویل دهم تا او بداند باشگاه استقلال به چه افرادی بدهکار است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: خودم خواستم به باشگاه استقلال بیایم. البته افشارزاده روز گذشته با من تماس گرفت و گفت که می‌خواهد جلسه‌ای با من برگزار کند و خواست بیرون باشگاه صحبت کنیم که من گفتم اینجا (باشگاه استقلال) باشگاه خودمان است. من می‌خواهم به باشگاه اسقلال کمک کنم.

«وقتی آدم‌ها از جایی می‌روند پشت سرشان حرف‌های ضد و نقیض وجود دارد»، فتح‌الله‌زاده با بیان این جمله در واکنش به حضور علیرضا رحیمی در باشگاه استقلال عنوان کرد: خبر خوبی شنیدم، حالا دیگر شمع و گل و پروانه جمع هستند و بلبل هم از راه رسید!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای مدیرعاملی به باشگاه دیگری می‌رود، خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید من به غیر از باشگاه استقلال در باشگاه دیگری مدیرعاملی نمی‌کنم. البته یک بار به درخواست شفق به هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی رفتم که در نهایت لیگ برتری شدیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال افزود: استقلال به آرامش نیاز دارد. ما سال گذشته مشکل بی پولی داشتیم اما امسال دیگر از این خبرها نیست. استقلال به آرامش شش هفت ماهه نیاز دارد.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود با لیدرهای استقلال جلسه داشته و به آنها خط می‌دهد، گفت: من آن زمانی که مدیرعامل هم بودم با لیدرها ارتباط نداشتم، هر چند معتقدم که لیدرها قشر زحمتکش باشگاه استقلال هستند. البته دعا کنید که من با لیدرها جلسه بگذارم، چون حتماً به این صورت به افشارزاده کمک می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با حضور افشارزاده وضعیت استقلال بهتر می‌شود، عنوان کرد: وقتی پول باشد مشکلات کمتر است، متأسفانه مشکلات مالی خیلی ما را آزار داد اما امسال دیگر مشکل مالی وجود ندارد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال توسط وزارت ورزش و جوانان غیر قانونی است، اظهار داشت:‌ قانون می‌گوید وقتی شرکتی بخواهد به بخش خصوصی واگذار شود باید هیئت مدیره آن توسط وزارت اقتصاد و دارایی انتخاب شود اما چون این دو باشگاه امسال واگذار نمی‌شود وزارت ورزش و دارایی با هم توافق کردند تا هیئت مدیره به انتخاب وزارت ورزش باشد. به این صورت هیچ کار غیر قانونی انجام نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها