کد خبر: ۲۲۴۰۸۰
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

این روزها شایعاتی درباره بازگشت محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم ملی به اصفهان یا قطر مطرح است. گفته می شود اصفهانی‌ها شدیدا دوست دارند او دوباره به این شهر بازگردد و در تیم سپاهان توپ بزند.

خلعتبری اما در این گفتگو از علاقه‌اش برای ماندن در پرسپولیس می‌گوید.

این درست است که شاید از پرسپولیس جدا شوی؟

نه، اگر قرار باشد در ایران بازی کنم، پرسپولیس را ترجیح می‌دهم. به این تیم علاقه‌مند هستم و تازه قرارداد هم دارم. در این شرایط چطور می‌توانم جدا شوم؟

یعنی صد‌در‌صد می‌مانی؟

فقط در یک حالت ممکن است از پرسپولیس جدا شوم؛ اگر پیشنهاد خوب خارجی داشته باشم. این موردی است که در قراردادم هم ذکر شده‌. باید ببینم بعد از جام‌جهانی چه اتفاقی می‌افتد و پیشنهادها به چه شکل خواهد بود. من خودم کار با دایی را دوست دارم. او یک مربی حرفه‌ای است و همیشه از بازیکنش به خوبی حمایت می‌کند. از طرفی دوستان خیلی خوبی هم در پرسپولیس دارم. اگر شرایط مهیا باشد، یک فصل دیگر در این تیم بازی خواهم کرد.

البته تو از مدت‌ها قبل طوری رفتار کرده‌ای که گویا می‌مانی. مثلا در صفحه شخصی‌ات در یکی از سایت‌های اجتماعی نوشتی‌ قاسم حدادی‌فر هم به پرسپولیس می‌آید تا هم‌بازی‌ات شود.

قاسم که واقعا پسری دوست داشتنی است. او را مثل برادرم دوست دارم و امیدوارم با هم همبازی شویم. در ذوب‌آهن تجربه بازی کنار قاسم را داشتم. او هم دوست دارد به پرسپولیس بیاید و امیدوارم این اتفاق بیفتد. سال قبل من خودم فکر می‌کردم قاسم به جمع ما ملحق شود ولی در ذوب‌آهن ماند. او بازیکن خوب و تاثیرگذاری است و از نظر اخلاقی هم می‌تواند برای همه ما الگو باشد.

بازیکنان هم پشت دایی هستند. این را می‌شد پس از اختلاف‌های او با وزارت ورزش و حمایت شما فهمید.

دایی، اسطوره فوتبال این مملکت و‌ افتخار ملی ماست. همه ایران باید از دایی حمایت کنند. او سال‌ها برای ما زحمت کشیده است. اگر ما حمایتی کردیم، وظیفه‌مان بوده. قطعا مسئولان وزارت ورزش هم به این مسئله واقف هستند و الان خدا را شکر مشکلی وجود ندارد. بچه‌ها واقعا به کار با دایی علاقه‌مند هستند و بی‌شک ماندن او در تصمیم‌گیری بازیکنان هم بسیار اثرگذار است.

از شرایط این روزهای تیم ملی بگو. آیا همه‌چیز خوب پیش می‌رود؟

خدا را شکر، این‌جا همه‌چیز خوب است. از امکانات بگیرید تا جو اردو و تغذیه. تمرینات هم واقعا حرفه‌ای است. من فکر می‌کنم با این شرایط قبل از جام‌جهانی کاملا برای یک تورنمنت سخت آماده باشیم. بازی های دوستانه هم می‌تواند کمک زیادی به هماهنگی‌مان بکند. اغلب بچه‌ها در اردو هستند و تا جایی‌که می‌دانم طی همین هفته لژیونرها به‌طور کامل اضافه می‌شوند. امروز با بلاروس بازی داریم که حریف خوبی است و برایمان محکی جدی خواهد بود. بازی مونته‌نگرو و آنگولا هم می‌تواند میزان آمادگی ما را بالا ببرد.

ولی قبول داری نتیجه گرفتن در جام‌جهانی به این آسانی نیست. حریفان ما تیم‌های بزرگی هستند.

بله، این‌که فقط حرف بزنیم و عمل نکنیم، به درد نمی‌خورد. به زمین می‌رویم و شکست خورده برمی‌گردیم‌، اما من یک عادت جالب در کارلوس کی‌روش دیده‌ام. زیاد حرف نمی‌زند و همیشه دوست دارد عمل کند. این را نشان داده است. الان هم می‌گوید با حرف زدن کار جلو نمی‌رود و باید تلاش کنیم. در این‌صورت ممکن است لطف خدا شامل حال ما شود و بتوانیم سربلند از جام‌جهانی بیرون بیاییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها