کد خبر: ۲۲۴۰۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: اگر هيأت‌ مديره باشگاه قهرماني مي‌خواهد بهترين گزينه امير قلعه‌نويي است.
ميرشاد ماجدي در حاشيه جلسه هيأت‌مديره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: من خودم غافلگير شدم و نمي‌دانستم امروز جلسه هيأت‌مديره است. من ايران نبودم و امروز براي ارائه برخي از فاکتورها و نامه‌هايي که از قبل مانده بود به باشگاه آمدم.

به نقل از فارس، وي در مورد ترکيب هيأت‌مديره استقلال گفت: تيم خوبي جمع شده است و من 90درصد اعضاي هيأت‌مديره را از نزديک مي‌شناسم. برخي از آنها سابقه مديريتي خوبي دارند. اگر مسائل مالي حل شود شاهد يک استقلال رويايي خواهيم بود.

ماجدي در مورد مديرعاملي بهرام افشارزاده گفت:‌ افشارزاده يک مدير قديمي است که سالها در ورزش سمت بالايي داشته و فکر مي‌کنم براي اولين مرتبه است که در فوتبال و باشگاه بزرگ استقلال مي‌خواهد مديريت کند. او مدير قدرتمندي است اما قطعاً متوجه مي‌شود که مديريت در فوتبال با سمت‌هاي ديگر فرق دارد و اين باشگاه چقدر حاشيه خواهد داشت.

سرپرست استقلال با اشاره به مديران قبلي باشگاه بايد از فتح‌الله‌زاده و هيأت‌مديره سابق هم تقدير و تشکر کرد و به فتح‌الله‌زاده هم خسته نباشيد گفت. شايد عنوان پنجمي براي هواداران استقلال خيلي راضي‌کننده نباشد اما ما اين عنوان را با نداري‌ها به دست آورديم و با کمبودها ساختيم و پنجم شديم.



وي در مورد شناختش از اعضاي هيأت‌مديره گفت:‌ صاحب‌پناه زماني که مديرعامل باشگاه پيکان بود من قائم‌مقام بودم. صادق‌پور هم براي فوتسال استقلال زحمت زيادي کشيده، افجه‌اي هم در دبي و باشگاه ايرانيان بوده، معيني هم سال‌ها در فدراسيون حضور داشته است و همه فوتبالي هستند در کنار اين جمع فوتبالي اگر تزريق مالي به خوبي صورت بگيرد اين هيأت‌مديره مي‌تواند اين کشتي را به سرمنزل مقصود برساند و آن را به خوبي هدايت کند.

سرپرست استقلال در مورد اينکه نظر قلعه‌نويي را در مورد هيأت‌مديره باشگاه مي‌داند يا نه و با او در اين مورد صحبت کرده، گفت: من خارج از کشور بودم و هنوز با ايشان صحبت نکرده‌ام اما به نظر من اولين و آخرين گزينه سرمربيگري استقلال بايد قلعه‌نويي باشد. قلعه‌نويي هيچ آلترناتيوي در استقلال ندارد و اگر هيأت‌مديره قهرماني مي‌خواهد و مي‌خواهد در استقلال موفق شود بايد قلعه‌نويي را به عنوان سرمربي انتخاب کند. البته قلعه‌نويي هم برنامه و خواسته‌هايي دارد که هيأت‌مديره بايد آنها را برآورده کند. امير قلعه‌نويي بهترين گزينه براي هدايت استقلال است.

ماجدي در مورد اسپانسر استقلال و پرسپوليس و اينکه اسپانسري که براي پرسپوليس انتخاب شده به مشکل خورده است، گفت:‌وزارت ورزش وقتي افرادي را منصوب مي‌کند قطعاً با دقت نظر اين کار را انجام داده و اينگونه نيست که بگوييم اسپانسرهايي که انتخاب شده‌اند محتوايي نداشته‌اند. در زمينه‌هاي سياسي و امنيتي و مسائل مختلف به جمع‌بندي رسيده‌اند که اسپانسري انتخاب کرده‌اند. همانطور که قرارداد محيطي فوتبال از 16 ميلياردتومان به 160 ميلياردتومان رسيد براي استقلال و پرسپوليس هم قطعاً جايگاهي در نظر گرفته‌اند.

وي در مورد اينکه قلعه‌نويي از تيم‌هاي ديگر پيشنهاد دارد يا نه،‌ گفت: صد در صد قلعه‌نويي از تيم‌هاي ديگر پيشنهاد خواهد داشت،‌ مربي که 5-6 جام قهرماني به دست آورده نمي‌تواند مربي معمولي باشد. اگر نظر من را بخواهيد قلعه‌نويي اگر بماند و پول هم به باشگاه تزريق شود شاهد يک استقلال رويايي خواهيم بود.

ماجدي در مورد حضور اصفهاني‌ها در مديرعاملي باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: نبايد در جزئيات اينقدر ريز شويم زماني که افشارزاده دبيرکل کميته المپيک بوده من کوچک بودم و در تيم نوجوانان بازي مي‌کردم. انتخاب‌هاي خوبي انجام گرفته است اگر فتح‌الله‌زاده رفته مديرعاملي آمده که مي‌تواند بار مسئوليتي که به دوشش گذاشته‌اند را به خوبي برعهده بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها