کد خبر: ۲۲۳۹۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال ضمن بازدید از طبقات مختلف این باشگاه خواهان حضور یک دفتر مجزا برای روابط عمومی این باشگاه شد.
جلسه هیات مدیره استقلال در حالی برگزار می‌شود که تا زمان ارسال این خبر مقداد نجف نژاد و کامران صاحب پناه از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در محل باشگاه حاضر نشدند.

سایر اعضای هیات مدیره استقلال با حضور در ساختمان این باشگاه برای جلسه امروز (یکشنبه) حاضر شدند.

بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از آغاز جلسه به بازدید از طبقات مختلف ساختمان باشگاه استقلال پرداخت و ضمن ابراز تعجب از عدم حضور اتاق روابط عمومی در این باشگاه از ایجاد این دفتر در باشگاه استقلال خبر داد و همچنین خواهان حضور بخش سایت باشگاه استقلال و پنل مدیریتی آن در دفتر باشگاه شد.

حاضران در باشگاه استقلال به او گفته اند که پنل سایت باشگاه استقلال و مدیریت آن در دفتر علی فتح‌الله‌زاده است.

چند تن از کارکنان ورزشگاه مرغوبکار با حضور در محل باشگاه استقلال خواهان روشن شدن وضعیت‌شان شدند. گویا پس از واگذاری مرغوبکار به وزارت ورزش و جوانان این وزارتخانه چند نفر را به عنوان کارکنان باشگاه استقلال مازاد دانسته و باشگاه استقلال نیز آنها را کارمندان ورزشگاه می‌داند و از قبول مسئولیت درباره آنها خودداری کرده است. آنها خواهان دیدار با افشارزاده هستند تا تکلیف نهایی‌شان روشن شود.

سید سعید افجه‌ای ، سخنگوی باشگاه استقلال در حالی که قصد ورود به باشگاه استقلال را داشت از سوی عکاسان نگه داشته شد تا از او عکسی بگیرند که سخنگوی باشگاه استقلال با نشان دادن عدد "چهار " به دوربین‌ها عکس گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها