کد خبر: ۲۲۳۸۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
پديده شانديز پس از حواشي بسيار مربي خود را شناخت و مرزبان به محض نشستن روي صندلي مربيگري اين تيم، براي جذب بازيكن اقدام كرد. جذب رضا عنايتي اولين اقدام مرزبان و شايد تنها انتخاب درستش بود. جذب ميلاد نوري كه از جمله بازيكنان مصدوم صبا در فصل گذشته بود در كنار جذب اكبر صادقي نشان ‌داد جذب بازيكنان صبا در اولويت بوده و احتمالا فردي غير از مرزبان در اين كار دخالت كرده است. ميلان يوانوويچ نيز 6ماه بدون تيم بوده و با 120 هزار دلار به اين تيم آمده اما گفته مي‌شود قيمتش به مراتب كمتر از اين بوده است.
آخر از همه هم ماجراي حضور هسلر به عنوان دستيار مرزبان است. بانك ورزش حدود 3هفته پيش از حضور اين مربي آلماني در پديده خبر داد اما حالا گفته مي شود او بايد با همسرش صحبت كند و رضايت او را جلب كند. مشخص نيست اگر حضور او در ايران مشخص نبود چرا آن زمان اسمش به ميان آمد و اصلا اگر همسرش راضي نبود چرا هسلر به مشهد آمد؟ آيا اين رفت و برگشت‌ها به خاطر 300 هزار دلاري كه قرار است به او پرداخت شود، است؟ 300 هزار دلاري كه تقريبا 2 برابر گران‌تر از حد معمول دستمزد يك دستيار خوب اروپايي است.
حالا بايد صبر كرد و ديد وضعيت پديده در روزهاي آينده چه مي‌شود و استيل‌آذيني ديگر در راه خواهد بود يا مي‌توان اميدوار بود يك تيم متمول و تازه وارد در فوتبال ما نتيجه بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها