کد خبر: ۲۲۳۶۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد شايعه پيوستنش به آث ميلان را رد کرد

 

کارلو آنچلوتي پيش از ديدار امشب تيمش در آخرين هفته رقابت‌هاي لاليگا مقابل اسپانيول در خصوص شايعات پيوستنش به ميلان اظهار داشت: اين خبرها را خوانده‌ام و بايد بگويم که صحت ندارند. دوستي زيادي با گالياني دارم، خيلي با هم در تماس هستيم و روابط شخصي داريم نه بيشتر. آينده من کاملا روشن است. در رئال مادريد مي‌مانم.

به نقل از فارس، وي در خصوص غيبت ديگو لوپز در جلسه تمريني روز جمعه گفت: وي دچار رگ‌به‌رگ شدگي جزيي شده. اوايل هفته خوب بود و ما به او استراحت داديم تا به فينال برسد. لوپز تنها دو جلسه تمرين را از دست داده است و قبلا هيچ مشکلي نداشته است.

سرمربي رئال مادريد ادامه داد: تنها چيزي که ما را خوشحال مي‌کند اين است که کاري که در هفته‌هاي گذشته انجام داديم را ادامه دهيم و جو خوب درون تيم را حفظ کنيم. آمادگي ما عالي پيش مي‌رود و بازيکنان انگيزه‌اي که بايد داشته باشند، را نشان مي‌دهند. تماشاي اينکه نتيجه ديدار فردا شب ميان بارسا و اتلتيکو چه خواهد شد، جالب است و من مطمئنم تيمي که شايستگي‌اش را داشته باشد، پيروز مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: ما بايد آرامش خود را حفظ کنيم تا بتوانيم همچنان به تمرينات عالي‌مان ادامه دهيم و خودمان را براي فينال ليگ قهرمانان اروپا آماده کنيم. هفته خوبي داشته‌ايم زيرا بازيکنان مصدوممان بهبود يافته‌‌اند. به خديرا بازي مي‌دهيم زيرا اين چيزي است که او به آن نياز دارد. او مدت زيادي است که بازي نکرده و به همين دليل مقابل سلتاويگو دقايقي به او بازي داديم. خديرا يکي از انتخاب‌هاي ما براي فينال ليگ قهرمانان اروپا است.

سرمربي سابق پاري‌سن‌ژرمن اضافه کرد: دوست ندارم به خودم نمره بدهم. من ديدگاه شخصي خودم را دارم. تا پايان ليگ قهرمانان، شبي که همه انتظارش را مي‌کشند، منتظر مي‌مانيم. پس از آن فصلي که پشت سر گذاشتيم را ارزيابي مي‌کنيم؛ هرچند دوست ندارم درباره کار خودم حرف بزنم. اولويت من باشگاه، بازيکنان و سپس رسانه‌ها هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها