کد خبر: ۲۲۳۴۸۳
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
به دنبال افشاگري يكي از مديران عامل باشگاهي فوتبال ايران در رابطه با فعاليت هاي يكي از مربيان مشهور فوتبال ايران در زمينه نقل و انتقال بازيكن، كميته بازرسي و تحقيقات سازمان ليگ، رسما تحقيقات خود درباره اين پرونده را شروع كرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي بانك ورزش، حدود دو هفته قبل مديرعامل يكي از باشگاه هاي شهرستاني حاضر در ليگ برتر سيزدهم، با حضور در ساختمان سازمان ليگ، در جلسه با عليرضا عليپور، رسما گزارش تخلفات مربي سابق تيمش را براي اين مقام مسئول تشريح كرد. در جريان اين جلسه، مديرعامل رسما با ارائه مستندات اعلام كرد آقاي «ميم» در نقل و انتقالات زمستاني ليگ برتر، از چهار بازيكن ايراني و دو بازيكن خارجي مبالغ هنگفتي را به عنوان حق و حساب عقد قرارداد با باشگاه دريافت كرده است. به عنوان مثال اين مربي براي جذب يك بازيكن برزيلي، چيزي حدود 40 هزار دلار در تعطيلات نيم فصل از مديربرنامه‌هاي بازيكن مورد نظر دريافت كرده بود.
با تصميم عليپور، مديرعامل باشگاه مورد نظر اظهارات خود عليه مربي مشهور را به صورت مكتوب هم  به مديران سازمان  ليگ ارائه داده است. با توجه به مستندات ارائه شده و سابقه مربي مورد نظر در دلالي بازيكن، گفته مي شود اين مربي امسال اجازه فعاليت در ليگ برتر را ندارد. در حال حاضر هم يكي از باشگاه‌هاي ليگ برتري مذاكراتي جدي با اين مربي انجام داده بود اما گفته مي‌شود با تماس مديران سازمان ليگ مذاكرات اين باشگاه با اقاي «ميم» متوقف شده است.
نكته قابل توجه اينجا است كه مديران باشگاه مورد نظر به خاطر مشكلاتي كه براي ميزباني مسابقات خود در ليگ برتر چهاردهم دارند مجبور شدند كه به توصيه مسئولان سازمان ليگ گوش بدهند!
طبق روال سال هاي گذشته تمام باشگاه هاي ليگ برتري بايد قبل از عقد قرارداد با مربيان، درباره وضعيت آنها از دبيرخانه كميته بازرسي و تحقيقات سزمان ليگ استعلام بگيرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها