کد خبر: ۲۲۳۴۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
علیرضا رحیمی می گوید که به خاطر شایعات در خصوص استعفایش هر روز 7 صبح به محل کارش می رود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، به‌رغم اینکه چند صباحی بیشتر از حضور رحیمی در رأس هرم مدیریتی پرسپولیس نمی‌گذرد، اما با این حال در چند روز اخیر بارها صحبت از استعفای مدیرعامل سرخپوشان شده است.

 

در واقع به بن‌بست رسیدن برخی معادلات اقتصادی که سرمنشاء اصلی آن نیز به مسدود بودن حساب‌های باشگاه برمی‌گردد باعث شده تا بحث استعفای رحیمی رنگ و بوی جدی به خود بگیرد.

 

کما اینکه در این میان نقل قول وی مبنی بر کناره‌گیری پس از پروسه‌ای 2 یا 3 ماهه در صورت عدم موفقیت مزید بر علت شد تا برخی رسانه‌ها پیشاپیش به استقبال استعفای مدیرعامل پرسپولیس بروند.

 

* دفاعیه آقای مدیر

همانطور که قابل پیش‌بینی بود واکنش رحیمی به خبر استعفایش جالب و شنیدنی بود. رحیمی که از جمله مدیران اهل مطالعه نشریات روزانه است به صراحت خبر استعفایش را شایعه خواند: «از حدود یک هفته پیش شاهد چنین شایعاتی در برخی رسانه‌ها بوده‌ام، اما همین جا می‌‌گویم که تمامی این اخبار شایعه و کذب محض است. اتفاقا برای اینکه حرف و حدیثی به‌وجود نیاید در هفته اخیر هر روز ساعت 7 صبح در دفترم بودم و به امور باشگاه رسیدگی می‌کردم»

 

یکی از دلایلی که باعث شده تا بحث از استعفای مدیرعامل پرسپولیس به میان کشیده شود مسدود بودن تمامی حساب‌های باشگاه پرسپولیس است.

 

با این حال رحیمی این موضوع را به هیچ‌ عنوان دلیلی بر بن‌بست رسیدن خود در پرسپولیس نمی‌داند؛ «از اول هم گفته‌ام که کار غیرقانونی نمی‌کنم. در حال بررسی و حل و فصل این موضوع هستم. چه بسا حساب‌ها امروز و فردا باز شوند یا شاید هم این اتفاق 10 روز دیگر بیفتد. در هر صورت تنها مسیر ماجرا قانون است و به‌رغم پیشنهادهایی مبنی بر دور زدن قانون برای حل این مسئله کماکان به دنبال راه‌‌حل‌های قانونی می‌گردیم.»

 

با اینکه گفته می‌شود 3 میلیاردی که اسپانسر سرخپوشان به حساب سرخپوشان واریز کرده وضعیتی نامشخص و مبهم دارد، اما رحیمی عنوان می‌کند که این مبلغ در یکی از حساب‌های مسدود شده باشگاه است و به‌زودی و با از میان برداشته شدن محدودیت‌های قانونی قابل برداشت است.

 

* هر قلمرو یک فرمانده

"فرمانده" لقبی بود که رحیمی برای علی دایی گذاشت. دایی که تا بیش از این القابی همچون شهریار را روی خود دیده بود، حالا لقبی تازه از مدیریت جدید پرسپولیس دریافت کرده است. به اعتقاد رحیمی باید حرمت امثال دایی در تیم حفظ شود.

 

مدیرعامل پرسپولیس که این لقب را برازنده سرمربی تیمش می‌داند با دفاع از این انتخاب خود گفت: «در راستای تعیین شرح وظایف و از آنجایی که معتقدم دو پادشاه یا فرمانده در یک اقلیم نمی‌گنجند، تصمیم گرفتم تا دایی را فرمانده تیم کنم تا حرف اول و آخر در این حوزه را او بزند. همین موضوع دلیلی می‌شود بر اینکه مسئولیت‌ها با یکدیگر تداخل پیدا نکند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها