کد خبر: ۲۲۳۳۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
دو خواهر که با همدستی برادرشان اقدام به زورگیری از یک تبعه خارجی کرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی درباره این خبر به ایسنا گفت: چندی پیش تبعه یکی از کشورهای همسایه غربی به پلیس مراجعه و اعلام کرد که دو زن وی را اغفال کرده و اقدام به ربودن اموال و وجوهات همراهش کرده‌اند و سپس در حاشیه شهر رهایش کرده‌اند که پس از آن تیمی از ماموران کلانتری طبرسی جنوبی بررسی و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد و پرونده به پلیس آگاهی خراسان رضوی ارجاع شد.

در ادامه تحقیقات، مالباخته که «ع» نام داشت به کارآگاهان گفت: به قصد زیارت از هتل خارج شدم و بین راه دو خانم عرب‌زبان به قصد اجاره دادن سوئیتی ارزان‌تر در مجاورت حرم به من نزدیک شده و من را به داخل خانه‌ای بردند اما پس از حضور در محل متوجه شدم مردی دیگر در خانه حضور دارد و دو زن با کمک آن مرد و تهدید چاقو مبلغ یک میلیون چک پول ایرانی، 520 دلار آمریکایی، 50 هزار دینار عراقی و دو دستگاه گوشی تلفن همراه و دو عدد انگشتر  را زورگیری کرده و پس ازآن نیز مرا با خودروی پژو به حاشیه شهر برده و رها کردند. با کسب اظهارات این مرد، کارآگاهان اقدامات خود برای شناسایی متهمان را آغاز و پس از مدتی محل اختفای‌ سارقان را در مشهد شناسایی کردند.

ماموران پلیس با کسب اجازه از مقام قضایی وارد محل شده و ضمن دستگیری دو خواهر به نام‌های «نوال» و «ندا» و برادر همدست آنان به هویت «عبدالحسین»، آنها را به مقر انتظامی منتقل کردند. سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی افزود: دو متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به جرم ارتکابی اعتراف کرده و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها