کد خبر: ۲۲۳۱۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
در شرایطی که به نظر می رسد استقلال در فصل آینده نیز با قلعه نویی فعالیت خواهد کرد، بین هواداران این تیم برای انتخاب سرمربی اختلاف افتاده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، وضعیت مدیریتی استقلال همچنان نامشخص است و به همین دلیل تکلیف کادر فنی نیز مشخص نیست اما شنیده می شود وزارت روی ادامه همکاری با قلعه نویی نظر مثبت دارد.



در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اما هواداران استقلال به سه دسته تقسیم شده و هر کدام حامی یک گزینه برای حضور در راس کادر فنی هستند.



بخشی از آنها معتقدند علیرضا منصوریان گزینه مناسبی برای جانشینی قلعه نویی است و معتقدند وی دیگر برای تیم شان کارایی ندارد و حتی مدعی شده اند منصوریان با چند بازیکن تیم زیر 23 سال نیز برای پیوستن به استقلال مذاکره کرده است.


بخش قابل توجهی از استقلالی ها نیز خواستار حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی تیم خود هستند و معتقدند استقلال با وی به ستاره سوم آسیا می رسد.



با این حال اکثریت هواداران با تاکید بر این نکته که منصوریان کارنامه قابل قبولی نداشته و مجیدی نیز تجربه مربیگری ندارد، معتقدند قلعه نویی بهترین گزینه است و باشگاه با هر کادر مدیریتی باید با وی ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها