کد خبر: ۲۲۳۰۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

عضو آمریکایی کمیسیون علمی فیلا با تمجید از فدراسیون کشتی ایران و رسول خادم بابت برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی علمی کشتی، نتایج حاصل این سمپوزیوم را برای کشتی ایران و سایر کشورهای عضو فیلا مفید دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر دیوید کربی در مراسم اختتامیه دومین سمپوزیوم بین‌المللی علمی کشتی در سخنرانی خود گفت: ابتدا از انستیتو کشتی و فدراسیون کشتی ایران تشکر می‌کنم که با برگزاری این سمپوزیوم اطلاعات و بحث‌های مفیدی در اختیار کارشناسان و مربیان و اهالی کشتی قرار دادند. از شخص آقای رسول خادم هم تشکر بسیار ویژه‌ای دارم که نسبت به مسائل علمی در کشتی دیدگاه خوبی دارد.

وی ادامه داد: کشتی رو به جلو حرکت می‌کند. ما سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. در شرایطی قرار داشتیم که خطر حذف کشتی از المپیک وجود داشت اما خوشبختانه با مدیریت و سازماندهی خوب این خطر هر چند به شکل موقت اما بالاخره برطرف شد. به همه شما اطمینان می دهم که کشتی در مسیر صحیح قرار گرفته است.

کربی با تمجید از اشتیاق و علاقه‌ی ایرانی‌ها به کشتی و مسائل علمی آن گفت: بسیار خوشحال شدم که این سمپوزیوم در تهران برگزار شد. من تاکنون پیش از این به ایران نیامده بودم و این اولین سفرم به تهران بود. امیدوارم در سفرهای بعدی نیز ایران میزبان چنین سمپوزیوم‌هایی باشد.

این فرد آمریکایی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد: برگزاری همایش‌هایی از این دست به توسعه و رشد کشتی در جهان کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها