کد خبر: ۲۲۳۰۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
دروازه‌بان تيم ملي فوتبال ايران گفت: تمرينات تيم ملي در اردوي آفريقا نشان داد چقدر از مرز آمادگي عقب هستيم و تلاش مي‌کنيم در ادامه به آمادگي مطلوب برسيم.

 

رحمان احمدي در مورد شرايط اردوي تيم ملي فوتبال ايران گفت: تا امروز تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و اردوي مفيدي را در کشور آفريقا برگزار کرديم.چند روز در ايران حاضر بوديم و تمرينات پرفشار و قابل قبولي را انجام داديم. اکنون نيز به اتريش آمديم و اميدواريم اين اردو هم بتواند به ما کمک کند. برگزاري 3 بازي دوستانه در اردوي اتريش مي‌تواند به تيم ملي کمک کند تا بازيکنان به شرايط آمادگي و کيفي بهتري برسند.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سوال که در راه صعود ايران به جام جهاني عملکرد موثري داشت و چقدر احتمال مي‌دهد در برزيل به ميدان برود عنوان کرد: کنار ساير هم تيمي‌هايم تمرين مي‌کنم و تمام تلاشم اين است که با تمرکز لازم کارم را دنبال کنم. تمريناتم را بسيار جدي و خوب ادامه مي‌دهم و اميدوارم بتوانم در ليست نهايي تيم ملي قرار بگيرم.

وي يادآور شد: تمريناتي که در آفريقا انجام داديم مشخص کرد ما از لحاظ نوع تمرينات خيلي عقب هستيم. با کارهايي که در چند هفته اخير انجام داديم به شرايط مطلوب نزديک مي‌شويم اما براي رسيدن به آمادگي کامل هنوز کار داريم.

احمدي در مورد اينکه آيا حمايت خوبي از تيم ملي صورت گرفته است اظهار داشت: همين حمايت‌هايي که در چند وقت اخير انجام شده بايد تداوم پيدا کند.همچنين بايد امکانات بيشتري در اختيار تيم ملي قرار دهند تا تيمي با قدرت آماده اعزام به رقابت‌هاي جام جهاني شود. تيم ملي مي‌تواند در جام جهاني موفق شود و اين مسئله دور از دسترس نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها