کد خبر: ۲۲۲۱۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه صباي قم معتقد است مديريت قابل قبولي در اين باشگاه داشته است و مي‌گويد که به کسي براي ماندن در صبا التماس نمي‌کند.
محمدرضا کشوري‌فر با اشاره به انتخاب اعضاي جديد هيات مديره باشگاه صباي قم اظهار کرد: اميدوارم آقاياني که جديدا آمده‌اند بتوانند به باشگاه کمک کنند اما اين اعضا تصميم‌هاي اتخاذ مي‌کنند که باعث تعجب همگان است!

به نقل از ايسنا، وي افزود: نامه‌اي به من ارسال کرده‌ و از من خواسته‌اند که سوابق و رزومه کاري خودم را اعلام کنم. سوابق و رزومه کاري من براي همه مشخص است، چطور آقايان نمي‌دانند؟ از کساني که از من سوابق ورزشي‌ام را خواسته‌اند، مي‌خواهم سابقه ورزشي‌ام را از افراد فوتبالي بپرسيد! همه فوتبالي‌ها مي‌دانند که من کجا فوتبال بازي کرده‌ام و چند سال است در فوتبال حضور دارم.

کشوري فر در ادامه با اشاره به حضور خود در باشگاه صباي قم گفت: از سالي که صبا به قم آمد، من در صبا هستم. فصل 91-90 قم را آسيايي کردم و امسال هم با همه مشکلات مالي که وجود داشت، تيم نهم شد. من قبلا برنامه‌هايم را به باشگاه داده‌ام. زماني به من التماس مي‌کردند که به صبا بيايم. اما من به کسي التماس نمي‌کنم که بمانم. اگر جابجايي‌ها به نفع تيم باشد 100 درصد استقبال مي‌کنم. اميدوارم آقايان منافع باشگاه را در اولويت قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها