کد خبر: ۲۲۲۱۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئيس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال در مورد تماس يک دلال با بازيکن تيم فجر پيش از بازي با پيکان گفت: باشگاه فجر در اين زمينه مستندات محکمي ارائه نکرده است.

 

علي اکبر محمدزاده در مورد اينکه براي ليگ چهاردهم باز هم بحث مربيان منشوري وجود خواهد داشت يا نه، اظهار داشت: هر مربي که محروميتي از فصل گذشته داشته يا استعلام خاصي در مورد او داشته باشيم بايد آن محروميت را بگذارند اما تا اين لحظه چنين موردي براي ليگ چهاردهم نداريم.

به نقل از تسنيم، وي در پاسخ به اين سوال که فرهاد کاظمي سرمربي پيکان مشکلي براي مربيگري در ليگ برتر ندارد، تصريح کرد: اگر محروميتي از گذشته نداشته باشد مشکلي نخواهد داشت.

رئيس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال در مورد بحث کارت پايان خدمت جعلي بازيکنان تاکيد کرد: در اين زمينه از سازمان نظام وظيفه استعلام گرفته‌ايم و منتظر پاسخ هستيم.

محمدزاده در مورد تماس يک دلال با بازيکن تيم فجر پيش از بازي با پيکان يادآور شد: باشگاه فجر در اين زمينه مستندات محکمي ارائه نکرده و به همين دليل سعيد قزل بازيکن فجر را براي اداي توضيح به کميته اخلاق دعوت کرديم.

وي در مورد شکايت بهرام اميري از بوبکر کبه تصريح کرد: بعد از اظهارات کبه اين شکايت به کميته اخلاق رسيد و ما هم به مدير برنامه‌هاي کبه اعلام کرديم که در صورت حضور اين بازيکن در ايران خودش و در صورت نبودن، مدير برنامه‌هايش براي اداي توضيحات و رسيدگي به اين شکايت به کميته اخلاق بيايد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها