کد خبر: ۲۲۱۸۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازيکن تيم فوتبال سپاهان گفت: دليلي براي جريمه شدن نمي‌بينم و مسئولان باشگاه اشتباه کردند که اين کار را انجام دادند چرا که هيچ بازيکني کم کاري نکرده است.

 

شجاع خليل‌زاده در خصوص سپاهان و عملکردي که اين تيم در ليگ برتر سيزدهم داشت، گفت:‌ ما اول فصل را خوب شروع کرديم و بازيکنان خوبي هم جذب سپاهان شده بودند و هدف همه تيم قهرماني بود اما به آن نرسيديم چرا که در طول فصل با مشکلاتي روبرو شديم. در طي فصل مديرعامل باشگاه چند بار تغيير کرده چندين بازيکن مصدوم داشتيم و بازيکنان خوبي در اواسط فصل از ما جدا شدند اما با اين همه باز هم نتايج خوبي گرفتيم و شايد هر تيم ديگري بود نمي‌توانست عملکردي که ما داشتيم را داشته باشد. عضو شدن سه مديرعامل در طول يک فصل به کلام آسان است.

به نقل از فارس، مدافع سپاهان در پاسخ به اين سؤال که مديران پيشين سپاهان به ثبات مديريت مشهور بودند اما چه اتفاقي افتاد که در ليگ سيزدهم اين تيم سه مديرعامل عوض کرد، افزود: فکر مي‌کنم ما را چشم زدند! سه بار عوض کردن مديرعامل واقعاً‌ بد است چرا که تا مي‌خواستيم بفهميم مديرعاملمان کيست، عوض مي‌شد. مجتبي جباري هم يکي از بازيکنان خوب فوتبال ايران بود که که نتوانست در تيم باقي بماند و رفتن او هم به مشکلات ما اضافه کرد.

وي در مورد جريمه 10درصدي بازيکنان و کادر فني سپاهان به دليل عدم راهيابي به ليگ قهرمانان آسيا و قهرمان نشدن در ليگ برتر ادامه داد: من دليلي براي جريمه شدن نمي‌بينم و آنها اشتباه کردند که اين کار را انجام دادند چرا که هيچ بازيکني کم کاري نکرده است و اين کار باشگاه درست نيست. بايد با مسئولان باشگاه صحبت کنيم تا بدانيم دليل آنها از اين کار چه بوده است. چرا که هرسال که نبايد ما جام بياوريم.

خليل زاده با اشاره به صحبت‌هاي خليليان در کنفرانس خبري‌اش که گفته بود سپاهان هر سال قرار نيست جام بياورد، خاطرنشان کرد: وقتي مديرعامل باشگاه اين را مي‌گويد پس دليلي ندارد که ما را جريمه کند.

وي افزود: با اين همه من يک سال ديگر با اين باشگاه قرارداد دارم و امسال هم در سپاهان مي‌مانم چرا که کجا بروم بهتر از سپاهان؟! در اينجا راحت هستم و از همه نظر شرايط خوبي دارم.

خليل‌زاده افزود: فوتبال در همه کشورها پيشرفت کرده و ما هم در هر مسابقه‌اي که به ميدان رفتيم با همه توان بازي کرديم و کم‌کاري نکرديم اما نمي‌دانم به چه دليل مسئولان باشگاه اين کار را انجام دادند.

مدافع تيم فوتبال سپاهان درباره اظهارات کفاشيان که گفته بود اگر هر بازيکني پول ميلياردي مي‌خواهد بايد از فوتبال ايران برود، تصريح کرد: فکر مي‌کنم همين حرف‌ها باعث شده که جو عليه فوتباليست‌ها به راه بيفتد. فوتباليست‌ها هم زحمت مي‌کشند در همه جاي دنيا فوتباليست‌ها پول خوبي مي‌گيرند اما آيا در آن کشورها هم اينقدر عليه فوتباليست‌ها جبهه مي‌گيرند؟ اين جو بر عليه فوتبال ماست. اگر فوتبال نباشد تفريح جوان‌ها چيست؟ اگر بازيکني هم يک ميليارد تومان قرارداد مي‌بندد دليل نمي‌شود همه آن پول را بگيرد چرا که ماليات و هزار خرج ديگر وجود دارد که شايد باعث شود يک بازيکن نصف آن پول را بگيرد.

وي در مورد خط خوردن ملي‌پوشان سپاهان از اردوي آفريقاي جنوبي گفت: اين موضوع روي روحيه بازيکنان سپاهان تأثير داشت. چرا که ما هم دوست داشتيم در جام جهاني بازي کنيم و هيچ فوتباليستي از اين قاعده مستثني نيست. ما بازيکنان هم دوست داشتيم در اردوي آفريقا حضور پيدا کنيم اما تصميم‌گيرنده در اينباره سرمربي تيم ملي است و هر تصميمي او بگيرد همان مي‌شود چرا که ما بازيکنان هيچ‌کاره هستيم. البته به هر حال ما هم زحمت مي‌کشيم و اگر نباشيم ناراحت کننده است.

خليل‌زاده افزود: نبودن ما در ليست نهايي براي جام جهاني حسرت دارد. ما در کره جنوبي و در بازي که صعود تيم ملي به جام جهاني قطعي شد همراه تيم ملي بوديم و از روي نيمکت براي اين تيم دعا مي‌کرديم اما اينگونه کنار رفتن از تيم ملي ناراحت‌کننده است چرا که اگر در تمرينات بوديم و خط مي‌خورديم مي‌گفتيم حتماً خوب نبوديم که خط خورديم اما اينگونه کنار رفتن از تيم ملي ناراحت‌کننده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها