کد خبر: ۲۲۱۸۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس تشکيل اين کميته را اقدام مفيدي دانست و گفت: کميته فني مي تواند با هدايت و کنترل روند فني تيم به آن کمک کند.

 

حسين عبدي که به عضويت کميته‌ فني باشگاه پرسپوليس درآمده است درباره اين کميته‌ گفت: ديشب (دوشنبه) به من اطلاع دادند که چنين کميته‌اي تشکيل شده و هنوز جلسه‌اي برگزار نکرده‌ايم. اميدوارم بتوانيم به پرسپوليس کمک کنيم تا از اين حال و هوايي که دارد بيرون بيايد و به جايگاه حقيقي‌اش برسد.

به نقل از ايسنا، وي در ادامه گفت: کميته‌ فني بيشترين کمکي که مي‌تواند به تيم کند در انتخاب بازيکنان پيش از فصل است. نوع نگاه و ديدگاه باشگاه و فلسفه‌اي که بر اساس آن باشگاه شکل گرفته است از سوي کميته‌ هدايت و کنترل مي‌شود. کميته‌ مستقيما وارد کار نمي‌شود اما تمام روند فني تيم را کنترل مي‌کند تا با تعاملي که بين همه ارکان باشگاه وجود دارد به راهکارهاي مناسبي دست پيدا کند.

عبدي درباره نگراني هواداران از دخالت احتمالي کميته‌ فني در کار کادر فني تيم به ايسنا گفت: هميشه اعتقاد داشته‌ام که دخالت و کمک فاصله‌اي به باريکي يک تار مو دارند. هر کسي که کار خود را درست انجام دهد کمک مي‌کند، ولي اگر بحث دخالت در ميان باشد تشنج ايجاد مي‌شود.

کاپيتان سال‌هاي نه چندان دور پرسپوليس درباره ترکيب کميته‌ فني اين باشگاه نيز گفت: به جز من ساير اعضا هم فني هستند و هم با تجربه. فکر مي‌کنم حضور آنها به پرسپوليس کمک زيادي مي‌کند تا هم از نظر فني و هم وزن مديريتي بالا برود. تيمي پشت تيم ديگر تشکيل شده تا به پرسپوليس کمک کند.

عبدي در ادامه اظهار کرد: اگر به فصل گذشته بازگرديم مي بينيم که استرس‌هاي زيادي به پرسپوليس وارد شد. دو فصل قبل پرسپوليس وضعيت خوبي نداشت و در شروع فصل پيش تبليغات زيادي مطرح شد و گفته شد که پول فراواني وجود دارد و اين مساله حساسيت بقيه تيم‌ها را برانگيخت. در ادامه فصل هم عدم پرداخت‌ها مشکل ساز شد تا اين که در ميانه هاي فصل به اوج خود رسيد.

وي افزود: دگرگوني‌هايي که الان شاهدش هستيم بايد بتواند حساسيت‌ها را کم کند و راهکارهاي مناسبي براي تيم پيدا کند.

عبدي درباره هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس نيز گفت: نمي‌شود که کار هيچ مديري را پيش از اين که کارش شروع شود بررسي کرد. عملکرد افرادي که تازه روي کار آمده اند بايد هر چند ماه به چند ماه زير ذره بين گذاشته شود تا با ارزيابي کاملي درباره‌اش دست پيدا کنيم.

حميد استيلي، عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفته است که دوست دارد کار فني انجام دهد. حسين عبدي هم جزو چند ده نفري در دنيا است که مدرک حرفه‌اي مربيگري از انگليس دريافت کرده است.

عبدي درباره علاقه‌اش براي کار فني گفت: نگرش من و تمام مربيان حرفه‌اي در اين است که کار فني انجام دهند اما اين اتفاق هر جايي نبايد رخ دهد. همچنين شرح وظايف افراد مشخص است و هر سرمربي مي‌تواند کادر فني خود را انتخاب کند.

عضو جديد کميته‌ فني باشگاه پرسپوليس در پايان پيش‌بيني‌اش از وضعيت پرسپوليس در فصل آينده را اين گونه بيان کرد: اميدوارم هر کسي بار مسئوليت خود را که سنگين هم هست به دوش بکشد تا پرسپوليس به جايگاه واقعي‌اش باز گردد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها