کد خبر: ۲۲۱۸۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي سابق تراکتورسازي با انتشار نامه‌اي از مديران تراکتورسازي گلايه کرد.

 

توني اوليويرا، در صفحه شخصي خود در فيس‌بوک از رفتار مديران تراکتورسازي به شدت گلايه کرد. در متن نامه توني اوليويرا آمده است: "هواداران عزيز مي‌خواهم درباره شايعات و دروغ‌هايي که در چند روز گذشته درباره من منتشر شده است توضيحاتي را ارائه دهم. افراد و رسانه‌هايي که اطراف باشگاه تراکتورسازي فعاليت مي‌کنند هر چيزي که مي‌خواهند درباره من مي‌نويسند. آنها دروغ مي‌نويسند و هر چيزي مي‌نويسند که بگويند توني دوست ندارد به تبريز باز گردد. اما مشخص است که چه کسي نمي‌خواهد من به تبريز باز گردم. آنها همه کار مي‌کنند تا به مردم بگويند که اين توني بود که نمي‌خواهد به تبريز باز گردد. من بارها به آنها گفته‌ام که شرايط من چگونه است. اما آنان هيچ وقت به شرايطم توجهي نکردند. مسئولان باشگاه تراکتورسازي بايد بدانند که من به کشوري آمده ام که خيلي از خانه‌ام دور است. فوتبال تنها راه درآمد من از زندگي است و تنها شغل من محسوب مي‌شود. مي‌خواهم به شما بگويم که از وقتي به تبريز آمده‌ام به فکر فصل بعد هم بودم اما باشگاه هيچ اعتنايي به اين موضوع نکرده است. من اين ايميلي را که در زير مي‌آيد را به رييس باشگاه تراکتورسازي فرستادم و درباره شرايطم با او صحبت کردم. دوست دارم اين ايميل را در اختيار شما قرار دهم.

رييس باشگاه تراکتورسازي من نامه شما در تاريخ چهار مي 2014 را دريافت کردم. بر خلاف آن چيزي که در ايميلتان بيان کرديد من در ايميل قبلي‌ام در تاريخ 28 آوريل 2014 پاسخ شما را دادم. در واقع اين شما بوديد که پاسخي به ايميل من نداديد. همان طور که مي‌دانيد درباره دو بار حضورم در باشگاه تراکتورسازي دو بار قرارداد امضا ‌کرده‌ايم. هر دو قرارداد به طور يک طرفه از طرف باشگاه لغو شد و باشگاه در هر دو قرارداد به طور کامل با من تسويه نکرده و به من بدهکار است. من در طول فصل هميشه اعلام کرده‌ام که حاضرم براي امضاي قرارداد جديد با باشگاه تراکتورسازي به پاي ميز مذاکره بنشينم. موضوع اين است با توجه به اين که پاسخي از طرف شما دريافت نکردم و اين که موضع مالي شما مشخص نيست، شما به طور غير مستقيم مذاکرات من با باشگاه را به انتها رسانديد. علاوه بر اين با نهايت صداقت با توجه به آنچه در اين دو ايميل فرستاده شد به نظر مي‌رسد شما در حال تلاش بيهوده براي اين هستيد که نشان دهيد من مايل به حضور در تراکتورسازي نيستم و نمي خواهيد براي فصل آينده سرمربي باشگاه باشم.

همان طور که در ايميل قبلي‌ام نوشتم و در جلسه‌اي که با هم داشتيم (گفتم) شما بايد ابتدا بدهي‌تان را با من پرداخت کنيد و سپس براي مذاکره به صحبت بپردازيم. مي‌توانيم خيلي راحت درباره حضورم در باشگاه تراکتورسازي مذاکره کنيم. با توجه به رابطه عميقي که من با باشگاه تراکتورسازي دارم و نتايجي که در اين مدت کسب کرده‌ام اين موضوع خيلي سخت به نظر نمي‌رسد.

با احترام توني اوليويرا"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها