کد خبر: ۲۲۱۸۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس نقش اين کميته را دخالت در امور فني تيم نمي‌داند.
 
جعفر کاشاني در خصوص عضويتش در کميته فني باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: من از اين موضوع بي اطلاع بودم اما همين که احترام گذاشته‌اند و ما را عضو کميته فني کرده‌اند جاي تشکر و سپاس دارد.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: سعي مي‌کنم براي پويايي فرهنگ پرسپوليس هر کاري که مي‌توانم انجام دهم تا رو به جلو حرکت کنيم. در پرسپوليس سمت به هيچ‌وجه مهم نيست، بلکه عملکرد افراد بايد مفيد باشد. اميدوارم آقاي رحيمي و دوستاني که به پرسپوليس آمده‌اند زمان کافي را داشته باشند تا پرسپوليس به پويايي برسد و اين افردا توانايي اين را دارند که تيم پرسپوليس را به يک باشگاه تبديل کنند.

عضو کميته فني پرسپوليس با تمجيد از مديرعامل اين باشگاه گفت: آقاي رحيمي مدير، مدبر و باتجربه هستند و در ورزش سابقه درخشاني دارند. او تعامل خوبي هم در راستاي امور ورزش دارد و اميدوارم زمان کافي به وي داده شود و شرايط به نوعي باشد که توانايي‌هاي خود را بروز دهد.

کاشاني درباره اينکه برنامه‌اش براي حضور در کميته فني باشگاه پرسپوليس چيست، اظهار داشت: بايد ببينيم دورنماي سياست‌هاي باشگاه چيست و چگونه تنظيم مي‌شود. همه دوستاني که در کميته فني عضو شده‌اند جزو نخبگان هستند و آقايان عابديني، ذوالفقارنسب و عبدي تجربه بالايي دارند. اميدوارم همه دست به دست هم بدهيم تا يک باشگاه خوب تشکيل شود و به نظرم افرادي که در کميته فني عضو شده‌اند نقش بسيار مهمي دارند.

وي در پاسخ به اين سؤال که کميته فني در امور فني تيم هم دست خواهد داشت يا نه، خاظرنشان کرد: کميته فني شرح وظايفي دارد که دخالت در امور فني تيم در اين شرخ وظايف جايي ندارد. وظيفه کميته فني نظارت کردن است و ما وظيفه نظارت بر امور را به عهده داريم.

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس افزود: نظارت ما فقط به امور تيم نخواهد بود بلکه بر کارهايي هم که در باشگاه صورت مي‌گيرد نظارت خواهيم کرد. تشکيل کميته فني يک کار مشاوره‌اي است و به باشگاه کمک خواهيم کرد تا پرسپوليس به پويايي برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها