کد خبر: ۲۲۱۷۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
یک منبع در ارتش سوریه:
یک منبع میدانی سوریه تایید کرد که موشک‌های ضد زره آمریکایی «تاو» به دست گروه تروریسیتی جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه الوطن، سوریه یک منبع میدانی در ارتش سوریه اعلام کرد که موشک‌های تاو آمریکایی از دست جنبش حزم به دست عناصر گروه تروریستی جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه رسیده است.

این منبع میدانی به روزنامه الوطن سوریه گفت که موشک‌های ضد زره تاو که ساخت آمریکا است از جنبش حزم به گروه تروریستی «جبهه  النصره» انتقال داده شده و این موشک‌ها در درگیری‌های شهر صنعتی الشیخ نجار و زندان مرکزی حلب مورد استفاده قرار گرفته است.

این منبع با تاکید بر اینکه موشک‌های تاو روند درگیری‌ها را تغییر نخواهد داد گفت: کارشناسان نظامی تایید کردند افرادی که این موشک‌ها را در درگیری‌های حلب شلیک کرده بودند، از عناصر جبهه النصره هستند.

یک منبع نزدیک به گروه‌های مسلح به الوطن گفت: جبهه النصره که در این منطقه با ارتش سوریه درگیر است از رجب طیب اردوغان و مقامات عربستانی و قطری درخواست کرده است که از پیشروی ارتش سوریه به سمت زندان مرکزی حلب جلوگیری کنند تا از محاصره شدن محله‌های شرقی حلب ممانعت شود.

پیشتر مقامات آمریکایی اعلام کرده بودند که این موشک ها در اختیار افراد مسلح به اصطلاح معتدل سوریه قرار خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها