کد خبر: ۲۲۱۵۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو ايراني کنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: هيچ يک از چهار کانديداي ميزباني جام ملت‌هاي 2019 انصراف نداده‌اند.

 

شاهين رحماني در مورد اظهارات کفاشيان مبني بر انصراف عربستان و احتمال کناره‌گيري تايلند از ميزباني جام ملت‌هاي 2019 اظهار داشت: هيچکدام از اين دو کشور به صورت رسمي اعلام انصراف نکرده و همچنان چهار کشور ايران، تايلند، امارات و عربستان کانديداي ميزباني اين مسابقات هستند.

به گزارش تسنيم، وي افزود: طبق برنامه هيئت نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا از امارات، تايلند و ايران بازديد کرده و در ادامه هم به عربستان خواهند رفت که هيچ تغييري در اين برنامه ايجاد نشده و اگر هر تغييري در اين مورد صورت بگيرد يا انصرافي صورت بگيرد به صورت رسمي اعلام خواهد شد.

عضو ايراني کميته مسابقات AFC درباره ادعاي جنجالي نقل قول يک عضو هيئت نمايندگي کنفدراسيون فوتبال آسيا مبني بر قطعي بودن ميزباني امارات تصريح کرد: چنين صحبتي را نشنيده‌ام و بيان آن هم بسيار دور از ذهن است چرا که اکنون پرونده چهار کشور در مرحله بازبيني است و هنوز تحويل کتابچه ميزباني و ارزيابي‌ها باقي مانده است. ضمن آنکه اين موضوع ابتدا در کميته مسابقات بررسي شده و در نهايت هيئت اجرايي AFC درباره آن تصميم نهايي را مي‌گيرد.

رحماني خاطرنشان کرد: پيش از اين قرار بود در ماه دسامبر (آذر 93) و قبل از مسابقات جام ملت‌هاي استراليا نام ميزبان اعلام شود اما در حال حاضر هيچ زمان جديدي براي اين موضوع اعلام نشده است. شايد حدس و گمان‌هايي درباره اينکه کدام کشور شانس بيشتري دارد مطرح شود اما هنوز بررسي يا اعلام قطعي صورت نگرفته است.

وي در اين مورد که ناکامي سه تيم از چهار نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا، با توجه به شيوه جديد امتيازدهي AFC مي‌تواند سبب کاهش سهميه کشورمان در اين مسابقات شود به تسنيم گفت: نتايج مسابقات ليگ قهرمانان چه مثبت و چه منفي در امتياز فني کشورها تاثيرگذار است اما شاخصه‌هاي ديگري هم وجود دارد و اين عامل به تنهايي سبب کاهش سهميه نخواهد شد.

رحماني افزود: در دوره گذشته هم تنها يک نماينده ايران موفق به صعود از مرحله گروهي شد. اين موضوع تاثير خود را دارد اما نه به آن اندازه که تنها عامل کاهش سهميه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها