کد خبر: ۲۲۱۵۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
صاحبخانه نیلسون از هواداران پرسولیس است و مراعات حال دروازه بان برزیلی تیم محبوبش را می کند و او را تحت فشار نمی گذارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت ، مشکلات قبلی دروازه بان برزیلی پرسپولیس که فعلا در وطن استراحت می کند هنوز و با روی کار آمدن مدیریت جدید در باشگاه پرسپولیس حل نشده است. البته این تنها معضل نیلسون که در ایران حضور ندارد، نیست و هنوز هیچ پول یا حتی وعده ای به بازیکنان پرسپولیس برای دریافت باقی مطالبات شان داده نشده است.

 

با این حال روز گذشته علی دایی به مدیر برنامه های نیلسون تماس گرفته و گفته با باشگاه درباره نیلسون صحبت کرده و گفته مشکلاتش را حل کنند و با او قرار داد ببندند. به همین خاطر مدیر برنامه نیلسون منتظر است تا از باشگاه با او تماس بگیرند و درباره ادامه همکاری پای میز مذاکره بنشینند.

 

اما مشکلات مالی نیلسون هم در نوع خود جالب است و مدت هاست حل نشده. نیلسون مدتی قبل آپارتمانی در یکی از برج های خیابان ایران زمین شهرک غرب اجاره کرد که اجاره ماهیانه آن مبلغ 8 میلیون تومان است و البته اجاره این آپارتمان 7 ماه عقب افتاده.

 

جالب اینکه صاحبخانه نیلسون از هواداران پرسولیس است و مراعات حال دروازه بان برزیلی تیم محبوبش را می کند و او را تحت فشار نمی گذارد.

 

از طرفی چند ماه قبل از طرف باشگاه یک دستگاه خودروی هیوندا آزار برای نیلسون اجاره شد تا او با این خودرو به محل تمرین تردد کند و تحت اختیارش باشد اما بعد از اینکه اجاره ماه اول را سعید شیرینی سرپرست وقت تیم و معاون اجرایی باشگاه پرداخت کرد اجاره بقیه ماه ها عقب افتاد و مدیر برنامه های نیلسون مجبور شد اجاره 4 ماه خودروی او را تقبل کند که به ازای هر ماه یک میلیون تومان است.

 

با تمام این مشکلات نیلسون به خاطر صحبت های دایی امیدوار است تا به زودی همه مسائل را پشت سر بگذارد و برای سال سوم در خدمت پرسپولیس باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها