کد خبر: ۲۲۱۴۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز ميانگين قدي پايين را يکي از مشکلات اين تيم در فصل گذشته عنوان کرد.

 

محمد نصرتي ابتدا در خصوص اختلاف باشگاه تراکتورسازي با توني اوليويرا براي تمديد قراردادش گفت: نمي‌دانم قرار است چه اتفاقاتي رخ دهد ولي اين مشخص است که طرفين در مورد مسائل مالي اختلاف دارند. به هر حال توني يک مربي حرفه‌اي است که دنبال يک قرارداد خوب است، از طرفي باشگاه هم شرايط خاص خودش را دارد ولي اميدوارم هر چه زودتر تکليف سرمربي مشخص شود. توني مدتي پيش به من گفت که دوست دارد بماند و حالا بايد منتظر باشيم تا ببينيم چه اتفاقاتي رخ خواهد داد.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: معتقدم سال گذشته تراکتورسازي متوسط بسته شد. بعضي از بازيکنان خوب بودند و بعضي‌ها نتوانستند توقعات را برآورده کنند. با اين حال جاي شکرش باقي است که در جام حذفي قهرمان شديم. من معتقدم تراکتورسازي براي فصل آينده بايد قوي‌تر بسته شود، چون ما بايد اين بار از اعتبار فوتبال ايران در آسيا دفاع کنيم و نسبت به فصل قبل عملکرد بهتري داشته باشيم.

مدافع مياني تيم فوتبال تراکتورسازي با انتقاد از ميانگين قدي اين تيم در فصل گذشته گفت: تراکتورسازي سال قبل تيم لي‌لي‌پوتي‌ها بود و ميانگين قدي ما يک متر بود! در خيلي از بازي‌ها روي همين موضوع از ضربات ايستگاهي ضربه خورديم. فکر مي‌‌کنم براي فصل جديد بايد ميانگين قدي تيم بالا برود تا دچار مشکل نشويم.

نصرتي در پاسخ به اين سؤال که «آيا قرار است در تراکتورسازي بماني؟»، گفت: اولويت اول من تراکتورسازي است و اين تيم را دوست دارم ولي اول بايد تکليف کادر فني تراکتورسازي مشخص شود. دو سه تيم به من پيشنهاد داده‌اند ولي هيچ مذاکره‌اي انجام نداده و همه چيز را به آينده موکول کرده‌ام، چون بايد تکليفم ابتدا با تراکتورسازي مشخص شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها