کد خبر: ۲۲۱۴۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي چلسي پس از تساوي بدون گل مقابل نورويچ تاکيد کرد حريف با توجه به اينکه در منطقه سقوط قرار دارد اما براي کسب پيروزي به ميدان نيامده بود.

 

چلسي در هفته سي و هفتم ليگ برتر انگليس با تساوي بدون گل مقابل نورويچ سيتي به کار خود پايان داد.

آبي‌هاي لندن با اين نتيجه شمار امتيازهاي خود را به 79 رساندند تا همچنان در رده سوم باقي بمانند. نورويچ هم با 33 امتياز هجدهم است.

به نقل از فارس، ژوزه مورينيو در مورد اين ديدار گفت: ما با تيمي بازي کرديم که براي باقي ماندن در ليگ برتر انگليس به سه امتياز نياز داشت. به همين دليل آنها براي پيروزي به ميدان نيامده بودند و فقط به دفاع کردن پرداختند. آنها اما به پيروزي نياز داشتند تا خطر سقوط را کمتر کنند اما هيچ تلاشي براي آن نکردند. ما براي آنکه سوم شويم فقط به يک امتياز نياز داشتيم. در خيلي موارد ريسک کرديم اما دوست داشتيم در آخرين ديدار خانگي‌مان به پيروزي برسيم.

مورينيو در ادامه گفت: در نيمه دوم آنقدر نمايش‌مان خوب بود که مي‌توانستيم برنده ميدان باشيم اما گل نزديم. مهاجمان ما با اينکه خوبند اما بازيکناني با توانايي‌هاي خاص هستند. آنها نمي‌توانند در پنج متر مربع و در حالي که پنج بازيکن اطرافشان است خود را از دست آنها رهايي بخشند، دريبل کنند و گل بزنند. اگر تيم در شرايط بدي قرار داشته باشد، آنها نيز نمي‌توانند معجزه کرده و تيم را از آن وضعيت بيرون بياورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها