کد خبر: ۲۲۱۳۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس از آقاي خاص، سرمربي تيم وست بروموويچ انگليس به فهرست افرادي پيوست که سرمربي فرانسوي آرسنال را به خاطر ناکامي‌ طولاني مدتش براي کسب جام دست انداخته‌اند.
په‌په مل، سرمربي اسپانيايي تيم فوتبال وست برومويچ فلسفه فوتبالي آرسن ونگر را تحسين کرد اما گفت اگر سرمربي فرانسوي توپچي‌ها در اسپانيا مربيگري مي‌کرد به خاطر 10 سال ناکامي براي فتح ليگ با او مدارا نمي‌شد.

آخرين باري که آرسن ونگر قهرماني در ليگ برتر را براي آرسنالي‌ها به ارمغان آورد سال 2004 و آخرين باري که او يک جام کسب کرد سال 2005 در جام حذفي انگليس بود. اين ناکامي طولاني مدت براي کسب جام بهترين بهانه براي رقباي ونگر از جمله ژوزه مورينيو و اکنون په‌په مل شده است تا توانايي‌هاي همتاي فرانسوي خود را زير سؤال ببرند.

په‌په مل 51 ساله به خبرنگاران گفت: فکر نمي‌کنم آرسن ونگر با اين وضعيت مي‌توانست در فوتبال اسپانيا دوام بياورد. کارلو آنچلوتي در رئال مادريد نمونه خوبي است. سه ماه پيش او به شدت تحت فشار قرار داشت و حالا تيمش در فينال ليگ قهرمانان اروپاست.

مل افزود: در اسپانيا، انگليس و آلمان شرايط هميشه يکسان است و بقاي مربيان به نتايجي که مي‌گيرند وابسته است اما اينکه آرسن ونگر با وجود ناکامي‌هاي طولاني هنوز سرمربي آرسنال است مرا متعجب نمي‌کند. فلسفه بازي او خوب است.

آرسنال اگرچه 9 سال در کسب جام ناکام بوده است اما اين فصل فرصت خوبي براي شکستن طلسم ناکامي‌هايش دارد وقتي که در فينال جام حذفي انگليس برابر هال سيتي قرار مي‌گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها