کد خبر: ۲۲۱۳۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۱۳ مهر ۱۳۹۰
اين سه پينشهاد عبارت‌اند از بررسي و تصويب آيين نامه ارائه وديعه مسکن به نبخگان و استعدادهاي برتر در مقطع کارشناسي ارشد و دکتراي و کارشناسي که اين پيشنهاد به تصويب اعضا رسيد.

هفتمين جلسه هيات امناي بنياد ملي نخبگان به رياست رييس‌جمهور و دبيري معاون علمي رييس‌جمهور و اعضاي هيات امناي بنياد ملي نخبگان برگزار شد.

به گزارش 598 به نقل از ايسنا ‌در ابتداي اين جلسه گزارشي از فعاليت‌هاي اين بنياد ارائه و سپس سه پيشنهادي که در کميسيون دائمي هيات امناي بنياد ملي نخبگان بررسي شده بود، جهت تصميم گيري و تصويب در اين جلسه مطرح شد.

بنابراين گزارش اين سه پينشهاد عبارت‌اند از بررسي و تصويب آيين نامه ارائه وديعه مسکن به نبخگان و استعدادهاي برتر در مقطع کارشناسي ارشد و دکتراي و کارشناسي که اين پيشنهاد به تصويب اعضا رسيد.

رييس‌جمهور نيز بعد از تصويب اين پيشنهاد با اشاره به اين‌که اکنون وام مسکني که به نخبگان داده مي‌شود از نخبگان سود 12 درصد گرفته مي‌شود، گفت: قرار بوده اين ميزان هفت و نه درصدي شود که انشاالله در بودجه سال آينده اين اتفاق مي‌افتد و بانک‌ها براي کساني که قبلاً اين وام را گرفتند اين موضوع را محاسبه خواهند کرد.

درادامه اين جلسه يكي ديگر از پيشنهادهايي كه مطرح و مورد تصويب قرارگرفت، بررسي اعطاي بورس تحصيلي به نخبگان و استعدادهاي برتر در مقطع دکتري و دکتري تخصصي بود.

سومين پيشنهاد مطرح شده در اين جلسه که با تاييد اعضاء مورد تصويب قرار گرفت، شناسايي برگزيدگان هنري کشور و حمايت از آنان بود.

به گزارش ايسنا، بعد از اين جلسه رييس‌جمهور به ايراد سخنراني در جمع نبخگان پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها