کد خبر: ۲۲۱۲۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: علي دايي فصل قبل 70درصد انرژي خود را صرف جمع کردن حاشيه ها کرده بود.

 

عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگويي در رابطه با جلسه شب گذشته خود با علي دايي اظهار داشت: اين جلسات فقط مربوط به شب گذشته نبود و قبلا هم جلساتي را با دايي برگزار کرده بوديم. ايشان با پرسپوليس قرارداد دارند و بحث ما درباره ادامه حضور و همکاري و برنامه‌هاي پيش رو براي پرسپوليس بود.

به نقل از فارس، وي افزود: دايي ليست فصل آينده بازيکنان را در اختيار باشگاه قرار داده است و برنامه‌هاي آماده‌سازي و اردوي تدارکاتي هم مشخص شده است که به زودي به اطلاع رسانه‌ها خواهيم رساند.

رحيمي افزود: با توجه به اينکه پرسپوليس بايد در سه جام به رقابت با حريفانش بپردازد ما بايد با يک برنامه کامل و منسجم تيم را براي فصل پيش رو آماده کنيم. به نظر من دايي در فصل قبل تنها 20 تا 30 درصد از انرژي خود را براي تيمش گذاشت و بيش از 70 درصد از انرژي‌اش صرف حاشيه‌ها شد. وظيفه من و اعضاي هيات مديره اين است که اين حاشيه‌ها را از تيم دور کنيم تا دايي و پرسپوليس بتوانند با تمام ظرفيت و قدرت خود به مصاف حريفان بروند.

مديرعامل پرسپوليس در ادامه درباره وضعيت قراردادهاي بازيکنان فوتبال هم گفت: متاسفانه تقسيم‌بندي‌اي که در ليگ ما وجود دارد باعث به وجود آمدن اين مسائل مي‌شود. اگر به جاي اينکه بگويند هر تيم 6 بازيکن ليگ برتري و سه بازيکن خارجي داشته باشد به جاي آن از 2 يا 3 بازيکن ليگ برتري و يک بازيکن خارجي استفاده کنند باشگاه‌ها مجبور مي‌شوند ناخودآگاه به تيم‌هاي پايه توجه کنند و بر روي آنها سرمايه‌گذاري کنند و از آنها در تيم‌هاي بزرگسال استفاده کنند.

وي ادامه داد: اين موضوع هم در قيمت بازيکنان تاثير دارد و هم اينکه باعث مي‌شود بازيکنان جوان و آينده‌داري به تيم ملي معرفي شوند.

رحيمي در پايان درباره تيم فولاد هم خاطرنشان کرد: ما نسبت به اين موضوع توجهي نداريم و اميدواريم جام براي آنها باقي بماند پرسپوليس هيچ علاقه‌اي ندارد که اينگونه قهرمان شود و ما مي‌خواهيم در زمين مسابقه قهرماني را به دست آوريم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها