کد خبر: ۲۲۱۲۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل سابق پرسپوليس گفت: جايگاه علي دايي در پرسپوليس گارانتي شده و استيلي هم براي سرمربيگري به پرسپوليس نيامده است.

 

امير عابديني در مورد وضعيت باشگاه داماش گيلان و انتقال احتمالي آن به تهران گفت: در حال حاضر مشغول حساب و کتاب بازيکنان و مربيان هستيم و پس از کسر جريمه 50 درصدي مطالبات آنها را پرداخت مي‌کنيم تا تيم را به تهران بياوريم. موافقت اين انتقال را هم از دستگاه قضايي و همچنين فدراسيون فوتبال مي‌گيريم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه هيأت فوتبال استان احتمالاً با اين انتقال مخالفت خواهد کرد، گفت: داماش ايرانيان در آن منطقه مورد حمايت مسئولان قرار نگرفت و به همين دليل تيم به تهران مي‌آيد تا در فصل آينده در ليگ يک به ميدان برود.

عابديني در مورد اينکه مديرعامل و سرمربي اين باشگاه چه کسي خواهد بود، گفت: من در حال حاضر به عنوان عضو هيأت‌مديره باشگاه در حال صحبت هستم و مديرعامل داماش نيستم در مورد کادر فني هم در روزهاي آينده تصميم‌گيري خواهيم کرد.

مديرعامل سابق پرسپوليس در مورد اينکه با حضور هيأت‌مديره جديد اين باشگاه مي‌تواند موفق شود يا نه،‌گفت: ابزار موفقيت براي پرسپوليس مهيا شده است و بايد به هيأت‌مديره جديد زمان داد و حوصله کرد.

عابديني در مورد اينکه چطور او نامش در هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس نيست در حالي‌که پيش از آن گزينه‌هاي مديرعاملي باشگاه هم مطرح مي‌شد، گفت: اسپانسر تصميم گرفته و نبايد در اين مورد گلايه کنيم. رحيمي هم يک مدير کاربلد است و بايد به او فرصت داد.

وي در مورد رفتاري که با علي پروين انجام شد گفت: به پروين فرصت مناسب داده شد و من بارها گفتم که پروين نتوانست از اين فرصت استفاده کند و فرصت‌سوزي شده است. بنابراين ديگر پيشکسوتان پرسپوليس نمي‌توانند بهانه‌اي بياورند که باشگاه را به آنها نداده‌اند.

عابديني در مورد اينکه حضور حميد استيلي در هيأت‌مديره براي مقابله با علي دايي است و احتمال دارد او جانشين سرمربي پرسپوليس شود، گفت:‌ اصلاً چنين چيزي نيست. جايگاه دايي در پرسپوليس گارانتي شده است. او فصل گذشته خوب نتيجه گرفت و تيم را جمع و جور کرد.حميد استيلي هم براي سرمربي‌گري به پرسپوليس نيامده است.

عضو هيأت‌رئيسه سازمان ليگ در مورد کارت‌هاي پايان خدمتي که گفته مي‌شود با مدارک جعلي گرفته شده، گفت: در اين مورد باشگاه‌ مرتکب تخلفي نشده‌اند و اگر تخلفي هم صورت گرفته شده باشد متوجه بازيکنان است و آن بازيکنان گرفتار خواهند شد نه باشگاه‌ها زيرا اين اسناد از سوي بازيکنان به سازمان ليگ و باشگاه‌ها و سازمان ليگ ارائه شده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها