کد خبر: ۲۲۱۱۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد جدی پلیس با تخلفات موتورسواران و موتورسیکلت های فاقد پلاک ملی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 ، سرهنگ سید تیمور حسینی در گفتگو با »خبرگزاری دانشجو« با بیان این مطلب گفت: همه اقدامات لازم انجام شده تا کلیه موتورسیکلت ها چه در سطح کشور و چه در سطح تهران دارای پلاک ملی شوند و در حال حاضر نیز تعداد قابل توجهی از موتورسیکلت‌ها دارای پلاک ملی هستند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  ادامه داد؛ در صورتیکه موتورسیکلتی فاقد پلاک ملی باشد به منزله آن است که غیرمجاز است و بر همین اساس نیز تردد وسایل نقلیه غیرمجاز ممنوع است و همکاران ما از تردد این دسته از وسایل نقلیه ممانعت به عمل می آورند و در حال حاضر نیز برنامه ای در دستور کار پلیس قرار گرفته  و در حال بررسی است و از این پس کنترل و نظارت قوی تری بر روی این دسته از وسایل نقلیه خواهد بود.
 
سرهنگ حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسبی که موتور سیکلت ها در سطح تهران ایجاد کرده اند بیان داشت: تخلفاتی نظیر  حرکت در مسیر خلاف جهت، عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از چراغ قرمز، عبور از خط ویژه بی آر تی و عبور از مسیر عابر از جمله تخلفاتی است که متاسفانه موتورسوارها انجام می دهند و وضعیت نامناسبی را در تهران ایجاد کرده و در همین راستا برنامه ریزی های مستمر و دائمی در حال انجام است که امیدوارم اثر بخشی لازم را داشته باشد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  خاطرنشان کرد: تجاوز موتورسواران به پیاده‌روها امنیت عابران به خطر می اندازد و پلیس به صورت جدی با این تخلف از سوی موتورسوارها برخورد خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها